S: Dneska jedeme se školu na výlet. Prej na nějaké stanování na 2 týdny 🏕️ + je do toho ještě halloween 🎃 takže super . Jdu se osprchovat udělat rání hygienu, obléct se a nasnídat . Věci už mám zabalené .
(Má na sobě černé tepláky, černé tričko, černou mikinu, roušku, kšiltovku , batoh , sluchátka, doplňky)
Jh: Dneska jedeme na výlet už se těším hlavně na to až budu sdílet jeden stan s Yoongim.
(Má na sobě bílí triko, šedé džíny, mikinu , doplňky)
Ve škole
Uč:" Dobrý den milí žáci dneska jedeme na 2 týdny do kempu. Takže doufám že máte všechno co jste měli mýt. Tak jo můžeme vyrazit k autobusu. A předem ještě upozorňuji že sedíte tak jak sedíte ve škole. Tak jdeme."
V Autobuse
S:"Yoongi si nasadil sluchátka a opřel se o okno a koukal na okolí."
Jh:"Viděl jsem Yoongiho jak si nasadil sluchátka , já mám taky sluchátka někde v mojí sportovní tašce nebo batohu ale jsem až moc líní na to je hledat tak si zavřu oči a budu přemýšlet. Ale to jsem nějak nedomyslel protože jsem usnul a hlava mi spadla na Yoongiho rameno , byl chvíli v šoku ale pak si taky svojí hlavu položil na to míjí takže jsme spali oba."
S:"Když mi Hoseokova hlava spadla na rameno byl jsem chvíli v šoku ale pak jsem si svojí hlavu položil na tu jeho. Vzbudil jsem se těsně než Hoseok takže jsme mohl vidět tu jeho spící tvář,ale nic lepšího mě nenapadlo než si ho vyfotit a dát si ho na tapetu."
JIKOOK
Ji:"Jungkook seděl u okna, a poslouchal písničky. Hlavu měl opřenou o okno a hleděl ven , já bych taky rád poslouchal písničky ale mám vybité sluchátka . Jungkook to zaregistroval a dal mi jedno sluchátko a usmál se na mě a já už teď věděl že jsem červenej jako rajče."
Jk:"Když jsem zaregistroval že Jimin by taky rád poslouchal písničky tak jsem mu dal jedno sluchátko a jak jsem se k němu nahnul tak zčervenal jako rajče, vypadal sexy a k sežrání. Ale on si zakryl obličej tak jsem mu řekl." Proč si skrýváš obličej.
Ji:Emm...... Protože se červenám.
"Aááááá já se zblázním moje srdce byje jako o život pomoct.Hello guys vítám vás u nové kapitoly a předem se omlouvám že vychází pozdě ale nemám moc čas a taky nemůžu nic vymyslet takže se předem omlouvám ale budu se snažit aby kapitoly vycházeli častěji bye bye. A doufám že se kapitola bude líbit.
ČTEŠ
Letters for him [JIKOOK/YOONSEOK]
RomanceSuga je tichý kluk s neutrálním pohledem. A Jimin je Sugův jediný kamarád. Co se stane když tihle dva kluci potkají na škole dva nové kluky? To se dozvíte v příběhu . Je to můj první příběh a doufám že se vám bude líbit. ✿ ♡‿♡◍•ᴗ•◍ ⚠️Z části...