🏕️Departure🏕️

79 4 4
                                    

Ji:"Dneska nastal den kdy odjíždíme , už je to týden co se stalo mezi mnou a Jungkookem a teď spolu chodíme a jsme šťastní miluju ho a on miluje mě."

Ji: Jungkookie už mám zbaleno.

Jk: Já taky Jiminie tak můžeme vyrazit k autobusu.

"Když došli k autobusu tak už tam byly skoro všichni tak vešli dovnitř a tam už viděli Hoseoka s Yoongim , a Hyunjina s Felixem , tak si šli sednout k nim do zadu. Když už byly všichni tak už vyrazili na dlouhatánckou cestu domů. Učitelka si je po cestě ještě spočítala."

S:" Když jsme vyrazili tak se mi chtělo spát , tak jsem zavřel oči a hlavu si položil na Hoseokovo rameno a usnul. Když jsem se asi po hodině a půl probil tak Hoseokie taky spal , když spinká tak vypadá sladce takže jsem vzal telefon a vyfotil si ho a dal na tapetu."

Hy:" Včera večer jsem začal chodit s Felixem jsem ten nejšťastnější člověk na světě , protože já miluju jeho a on mě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hy:" Včera večer jsem začal chodit s Felixem jsem ten nejšťastnější člověk na světě , protože já miluju jeho a on mě. ♡⁠‿⁠♡ Ale nevím jak budou reagovat moji a Felixovi rodiče když jim to oznámíme . Z tranzu mě vytrhli Felix když se mě na něco ptal."

Fe: Nad čím přemýšlíš ~lásko~.

Hy: Nad ničím to je dobrý spinkej dál. "dal mu pusu na čelo "

Time skip před školou

: Tak děti mějte se hezky a užijte si měsíc prázdnin .

Děti: Nashledanou paní učitelko .

"Hoseok s Yoongim se rozhodli strávit měsíc prázdnin spolu a to samí i ostatní ( Jimin s Jungkookem , a Felixs s Hyunem )

Hello guys vítám vás u nové kapitoly doufám že se vám bude líbit a taky vám chci říct že tato kapitola je poslední . Ale nebojte bude pokračování Letters for him 2 s novými shipi a postavami .

Tato poslední kapitola je věnována Terys_Bts a Chimikate doufám že se vám bude líbit.

Bye Bye Sluníčka 🌞🌞.

Letters for him  [JIKOOK/YOONSEOK]Kde žijí příběhy. Začni objevovat