🏕️Trip4🏕️

56 3 3
                                    

Hy:"Dneska je poslední den co jsme na kempu a já jsem ještě neřekl Felixovi co k němu cítím , ale nevím jestli je to vzájemné. Musím za ním dojít teď nebo nikdy."

Fe:"Dneska bych se chtěl odhodlat dojít za Hyunjinem a říct mu co k němu cítím ale nevím jestli to samí cítí on je mě , ale za zkoušku nic nedáš . "

”Oba dva se teda dali na cestu ale to ještě nevěděli že se potkají v půlce cesty , no a tak si šli sednout k malému rybníčku co byl součástí kempu . ”

Hy: No víš Felixi já musím ti něco říct.

Fe: No víš já tobě taky , tak začni

Hy: J-Já mi-mi-muluju tě Felixi.

Fe:" seděl jsem tam jak přibití byl jsem dojatý že on cítí to samí ke mě , ale pak moje srdce vynechalo jeden úder." Já tě taky miluju Hyunjine.

Hy:"Když jsme seděli u toho rybníčku tak jsem se odhodlával jestli mu to řeknu nebo ne nakonec jsem mu řekl že mu musím něco říct , on mi chtěl taky něco říct ale pak řekl ať začnu první. No a tak jsem se nadechl ale začal jsem koktat . Pak když jsem tak seděl a koukal na jeho reakci tak jsem si myslel že to není vzájemné ale pak mi odpověděl a mě spadl kámen ze srdce , a tak jsem ho políbil a on polibek prohloubil."

Hello guys vítám vás u nové a taky možná poslední kapitoly příběhu Letters for him, doufám že se bude líbit a omlouvám se za chyby.

Bye Bye Sluníčka 🌞🌞.

Letters for him  [JIKOOK/YOONSEOK]Kde žijí příběhy. Začni objevovat