S:"Když Jimin s Jungkookem odešli tak jsme pokračovali dál , Hoseok točil a flaška padla na Chana a Hoseok položil otázku tipu vyber si jednoho z nás a polib ho ale to co se stalo jsem nečekal Chan přišel k Hoseokovy a políbil ho. Najednou se mi smíchali všechny pocity v těle a chtělo se mi brečet , takže jsme se zvedl a rozběhl se k našemu stanu . "
Jh:"Když jsem roztočil flašku tak padla na Chana a tak jsem mu položil otázku tipu vyber si jednoho z nás a polib ho , ale to jsme nečekal že Chan se rozejde ke mě a políbí mě když se odtáhl uviděl jsem Yoongiho jak běží pryč tak jsem Chana odstrčil a rozběhl se za Yoongim . Věděl jsem kde Yoongi je takže jsme běžel k našemu stanu , když už jsem byl u stanu tak byl otevření ale Yoongi tam nebyl . Ale pak mi došlo že by mohl být na pláži , takže jsem se tam vydal . Jako jediný tam ležel v písku a pozoroval nebe takže jsem se rozhodl jít si lehnout za ním . "
Jh: Yoongi já chci se omluvit nevím co to do něj vjelo , já nevím proč mě políbil . Odpusť mi to prosím .
S: Já nevím Hoseoku , nechám si to projít hlavou . " Najednou ve mě začal působit alkohol, takže jsem vzal Hoseoka za ruku a táhl ho do stanu , Hoseok byl zmatenej ale neprotestoval. Když jsme došli ke stanu tak jsem ho tam strčil a za náma jsem zapl zip od stanu . Pak jsem se otočil na Hoseoka a začal ho dravě líbat , začal jsem mu sundavat triko a zbytek věci stím .
Time skip ráno
Ji:" Když jsem se ráno probudil tak jsem zjistil že jsem úplně nahý a k tomu mám ještě kocovinu takže mě bolí hlava jako k**va . Když jsme se víc vzpamatoval tak jsem vedle sebe viděl nahého Jungkooka , a pak mi došlo co se stalo včera večer. Ale s tranzu mě vytrhli ruce které se mi obmotali kolem mého pasu , takže jsem se otočil na Jungkooka který se usmíval ."
Jk:Ahoj Jiminie ” Ahoj Jungkookie” " Ráno jsem se probudil a všiml jsem si že Jimin je taky vzhůru , ale je ke mě otočení zády takže o něčem přemýšlí takže jsem mu obmotal ruce kolem jeho pasu a tím jsem ho probral z tranzu, takže se na mě otočil . Po chvíli co jsme tam tak seděli a hleděli si do očí tak jsem usoudil že bysme se mohli převléct. Když jsme se převlékli tak se chtěl Jimin zvednout ale zase si sednul protože ho bolel zadek , až pak mi došlo co se včera mezi námi stalo ."
Jk: Stalo se to co si myslím že jo " zeptal jsem se "Ji:" Když se zeptal na otázku tipu stalo se to co si myslím tak jsem zrudl jako rajče, takže jsem nebyl schopný odpovědi takže jsem jen zakýval."
Jh:" Když jsme se ráno probudil viděl jsem vedle sebe spícího Yoongiho takže jsem si vytáhl mobil a udělal si fotku a dal jsi jí na tapetu.
S:"Když jsem se vzbudil Hoseok držel v ruce telefon a usmíval se na něj, tak jsme se na něj nechápavě podíval . On se otočil ke mě na bok a telefon odložil. ” Na co ses tak usmíval ” zeptal jsem se ho ."
Jh:"Když jsem zjistil že se to klubíčko vedle mě pohlo a hodilo na mě nechápaví pohled tak jsem se k němu otočil a telefon jsem položil , pak se ale zeptal na otázku Na co ses tak usmíval a já mu odpověděl ” Na nic to je dobrý , já se půjdu obléct.” ale když jsem se chtěl zvednout tak jsem zase spadl protože mě děsně bolí zadek a pak mi došlo co se stalo včera večer , a tak jsem zrudl jako rajče. ”
S:" Když mi Hoseok odpověděl , tak se chtěl jít převléct ale když se zvedal tak zase spadl a sikl bolestí , a já už věděl co se včera stalo .
Hello guys vítám vás u nové kapitoly doufám že se bude líbit a taky se omlouvám za chyby.
Bye Bye Sluníčka 🌞.
ČTEŠ
Letters for him [JIKOOK/YOONSEOK]
RomanceSuga je tichý kluk s neutrálním pohledem. A Jimin je Sugův jediný kamarád. Co se stane když tihle dva kluci potkají na škole dva nové kluky? To se dozvíte v příběhu . Je to můj první příběh a doufám že se vám bude líbit. ✿ ♡‿♡◍•ᴗ•◍ ⚠️Z části...