1

889 33 10
                                    

Ben Su. 17 yaşındayım , lise 3 öğrencisiyim. Daha çok arkadaşlarımla gezmeyi severim . Sarışın 1.70 boyunda zayıf bir kızım. Derslerimin iyi olduğu pekde söylenemez ama sınıfı geçtim yani bu bana yeter bence. Aileyi kim takarki derseniz ben derdim fakat ailemden bir haberim. Hayır yetimhanede falan kalmadım, babaannemle kalıyorum. Babam 3 yıl önce vefat etti. Annemden ise herkes bir haber. Evet ona çok sinirliyim. Bir anne nasıl çocuğunu bırakıp giderki? Herneyse bu konuları geçiyorum. Babaannem 70 i geçmiş ölmeyi unutmuş bir kadın ama yakında ölür sanırım. Böyle rahat konuştuğuma bakmayın çok severim onu. Herneyse bu kadar özel hayatım yeter bence.
------------
Bugün yine okulu asacaktık, zaten gitsekde dersi dinlemediğimiz için sorun yok . Hatta hocalar bile resmen gelmeyin daha iyi ders işliyoruz diyolar. Takanmı var? Tabiki hayır. Herneyse bugün ben Öykü, Feyza ve Selen bowlinge gideceğiz. Avm nin önünde buluşma kararı aldık. Saat 12.30 gibi hızlıca bir duşa girdim , hava sıcak olduğundan saçlarımı kurutma gereği duymadım. Hemen altıma kot bir şort ve The Beatles tişörtümü giyip şortun içine verdim. Gözüme rimel sürüp telefon kabına para koyup ayağıma siyah supergalarımı geçirdim ve evden çıktım. Avm nin önüne geldiğimde tüm kızlar beni bekliyordu. Yine geç kalmıştım.
-Gelmeseydin Su diye çemkirmeye başladıklarında anladım bu işten kolay kolay çıkmayacaktım. Hemen bahane aramaya başladım .
Kızlar söylenirken 4 kişilik erkek grubu nu görmemle kendime engel olamadan onları gösterdim ve arkadaşlarımı da getirmeye çalıştım diye bir bahane uydurdum.
NE YAPTIN GERIZEKALI ŞİMDİ ÇOCUKLARI ÇAĞIRACAKLAR.
Ve birkez daha iç sese hak verdim. Olaya dünden razı olan kızlar çocuklara el sallamaya bile başlamışlardı.
Ne yapacağımı bilemezken çocuklar buraya doğrı gelmeye başlamıştı. Hemen bir tanesinin kolundan tutup 'Ah canım, gelmeyeceksiniz sanmıştım.' dedim . Çocuklar  neye uğradığını şaşırdı bir tanesini alıp bir köşeye gittim ve motora bağlayarak konuşmaya başladım.
' Merhaba ben Su senin adını bilmiyorum aslında önemli değil ama önemli sanırım herneyse şimdi, arkadaşlarıma geç kalma sebebi açıklayamazken sizi gördüm ve arkadaş larıma sizi buraya benim davet ettiğimi söyledim lütfen 1 saatliğine arkadaşım rolüne girin gerçekten sonrasında istediğinizi yaparım lütfen . Ay umarım çok konuşmamışımdır yok ya konuşmamışımdır ee herneyse senin adın neydi?'
Çocuk suratıma şaşırmış bir halde bakarken yanlış bir şeymi yaptım diye düşünmeye başladımki konuşmaya başladı.
'İstediğimi yapacağına eminmisin?'
' Evet tabi lütfen yardım et.' dedim en fazla ne isteyebilirdiki?
'Peki o zaman ben Ateş Be'
Derken hemen sözünü kesip 'Soyadını boşver kızlar merak etmiştir hem arkadaşlarında bişeyler çaktırmadan gidelim lütfen ' dedikten sonrs yürümeye başladım.
Arkadan mırıldandığında duymadığımı sandı ama sanırım duymuştum
'Bir mafyayla anlaşma cesaretinde bulunan tek kız' mı dedi banamı öyle geldi ne olur bana öyle gelmiş olsun. Kafamı çevirip suratını 2 saniyelik süzdüğümde çok sert biri gibi gözüktüğünü anladım.
OHA MAFYAMI?

Merhaba arkadaşlar wattpad e yeni katıldım, umarım hikayemi beğenirsiniz lütfen yıldıza tıklayın öpüldünüz

OHA MAFYA MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin