Yazarın Anlatımı
Genç adam dün yemekte olanları düşünür. Babası kızı yolladıktan sonra oğluna artık onun evlendiğini görmek istediğini söylemişti.
Genç adamı düşüncelerinden ayıran şey telefonuna gelen mesaj sesi olmuştu.Su
Ya ne demek daha işimiz bitmedi ? İstediğini yaptım işte uzatma.Ateş mesajı okuyunca sırıtmaya başladı . Bu kız kime atar yapmaya çalışıyor diye geçirdi içinden. Bir yandanda hoşuna gitmişti. Ne oluyor kendine gel Ateş diye geçirdi içinden ve o sırada yine bir mesaj sesi onu düşüncelerinden ayırdı.
Su
Sen nasıl bana görüldü atarsın ya?
Burada seni adam yerine koyuyoruz takmıyosun bile.
Ama haklısın bir dağ öküzü insan yerine konulurmu hiç?Kızın ard arda attığı bu mesajlar çocuğun zaten sıkkın olan canını daha çok sıktı ve kıza;
15 dakikan var hazır ol beklemem alır kucağıma götürürüm.
Yazıp gönderdi kızın surat ifadesini çok merak ediyordu ve kızı izlemesi için koyduğu adamı aradı.
-Efendim abi?
-Kızın resmini çek 2 dakika içerisinde bana yolla.
Diyip suratına kapatmıştı.
SU
Ne demek ya 15 dakika içerisinde hazır ol uşağınmıyım ben senin? Yüzsüz insan o kadar atar yaptım yine takmadı. Bad boy havalarına girmiş yüzsüz,öküz, pislik ,odun maganda ,dağ ayısı. Tabiki hazırlanmıyacağım hazır babaannem evde yokken kurulmuşum cipsler çikolatalar bozarmıyım hiç rahatımı. Hem o kimki beni alıcak götürecek. Hah külahıma anlat sen onu.Zilde tam çalıcak zamanı buldu babaannem geldi kesin biraz geç gelsene kadın günün rüküşünü seçeceklerdi. Koşarak kapıyı açtım babaannemin geldiği bildiğim için bakma gereği bile duymadan televizyonun karşısına oturdum. Reklam girmiş. Demekki söylememişler sevimdim. Önümdeki gölgeye kafamı kaldırdım olamaz Ateşmi?
Şoktan çıktığımda geceliklerimle Ateşin omuzlarında buldum kendimi salak çocuk ya nereye götürüyo beni?
Dur , diye bağırdım
Durdu ve
Üstünü değiştiremezsin küçük hanım sana söyledim değilmi 15 dakikaya hazır ol?
Dedi.
Üstümü değiştirmek isteyenmi var be televizyonu kapatıcam.
Dediğimde bana şaşkınca baktı teltelevizyonu kapattı. O kadar şaşkın bakıyordu dayanamadım veNe var yani sen zengin olabilirsin ama biz sadece babaannemim emekli maaşıyla geçiniyoruz. Tasarruf yani diyip sırıttım.
Ateş şaşkınlıktan çıkıp hafif sırıttı ve
Tam bir geveze başbelasısın diyip evden çıktı.
O çıkınca bende sırtında olduğumdan dolayı çıkmış oldum.
Ne kadar zekisin sen öyle
Diyerekten iç sesim konuşmaya başlayınca dikkatimi yola verdim.
Boğaza çekince yine ve yine acıktığımı hissettim o da bunu anlamış olacakki indi ve 5 dakikaya geliyorum ayrılma dediğinden suratına mal mal baktıktan sonra
Buradan eve kadar taksiye para veremem zaten dediğimde yine sırıtıp gitti.
Ne kadarda tatlı sırıtıyo ya
Sen sus içses sem hiç konuşma içses diyerek kendimi deli ilan ettim. Nerede alkışlar?
Ben böyle saçma şekilde düşünürken Ateş gelmiş ve balık ekmeği önüme atmıştı.
Hunharca yemeye başladığımda izlendiğimi hissettim. Ve doğru tahmin Ateş garip şekilde bakıyordu.
No bohoyoson oyomo oynoyo mol dediğimde
Ne bakıyosun ayımı oynuyo mal demek istemiştim ama anlamıştır artık diye düzeltmedim .
Çok garip bir kızsın dediğinde bu konuyu sonra incelemeye karar verdim. Çünkü şu an yemek yiyordum. (Puhahahhahahahahah kötü kadın gülüşümüde atayım)
Araba hareket ettiğinde nereye gideceğimizi tabikide sormadım . Channelin önünde durduğumuzda istemsizce ağzımdan 'Burada napıcaz Ateş sana elbisemi alıcaz' diyip güldüğümde söylediği şey beni şoka soktu.
'Hayır çakma karıcım sana nişan elbisesi almaya geldik.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OHA MAFYA MI?
ChickLit'Bir mafyayla anlaşma cesaretinde bulunan tek kız' mı dedi banamı öyle geldi ne olur bana öyle gelmiş olsun. Kafamı çevirip suratını 2 saniyelik süzdüğümde çok sert biri gibi gözüktüğünü anladım. OHA MAFYAMI?