Öncelikle bi duyuru yapmak istiyorum arkadaşlar.Okuyucularıma bi ad takmak istiyorum fikirlerinizi bırakın öpüyorum :*
Multi Su'yun saçı
Eve girdiğimde yıllardır toplamadığım odama doğru gitmeye başladım. Gerçekten artık toplamam gerekiyordu.
Yatağıma girip düşünmeye başladım. Nasıl olur dedim kendi kendime nasıl böyle bir belaya bulaşabilirdim aptal Su aptal
Bu söylediğim aklıma Ateş'in dediklerini getirdi.Kendime biraz daha böyle hitap edersem o da bana böyle söylemeye başlayacaktı en iyisi çenemi kapamaktı.
Elime telefonumu alıp mesajlara baktım aslında bakamadım çünkü mesaj yoktu vefasız bu kızlar vefasız arkadaşın olucakşar bide bi tane mesaj yok tamam onlara vicdan yapabilirdim ama önce biriken maillerime bakmam gerekiyordu.
Maillerime girdiğimde yataktan doğrulup çığlık atmaya başladım. Allahım hayatımın en mutlu günü bir kaç hafta önce Duman konseri bileti için çekilişe katılmıştım. Dünyadaki en şanssız kız olarak ne de olsa kazanamam diyerek boşvermiştim ama bendim işte mail gözümün önündeydi ben kazanmıştım ama hala inanamıyordum.
Maildeki telefon numarasını arayarak biletimi etkinleştirdim.
Bi dakika ya ben şimdi bildiğiniz DUMAN konserine 2 bilet kazanmıştım.Yanımda kimi götüreceğimi bilmiyordum ama sorun değildi kızlardan biri eşlik ederdi zaten onlar çok sevmiyordu.
Sevincimi ve şokumu atlattıkdan sonra tekrar hüsrana boğuldum çünkü yarın nişanlanıcaktım kulağa ne kadar komik geliyor değil mi Su ve nişanlanmak aynı cümlede. Hele bide bu cümleye Ateş'de eklenince her şey daha komik oluyordu.
Sanırım artık aşmam gerekiyordu. Yapacak bir şey yoktu. Uykunun beni esir almasına göz yumdum.
•••
Uyandığımda ciddi anlamda dağılmıştım. Bildiğiniz nişanlanıcaktım kendimi kemirerek yok etmek istiyordum. Keşke mümkün olsa. Keşke dedim iç sesime katılırken.
Bir kaç bölüm supernatural izleyip Dean aşkımla vakit geçirdikten sonra saatin 6 olduğunu farkettim şimdi Ateş'in şoförü gelicekti. Of of of of
Mecburen hazırlanıp aşağıya indim.Şoför beni kuaföre bıraktığında içeri girdim. Şok olmuş bir şekilde içeri girdiğimde bizim kızları gördüm.
Of Ateş başka kuaför mü yok? Nasıl açıklayacağım şimdi kızlara durumu? Ağlicam şimdi!Yalnız sıkıntı şuradaydıki kızlar beni gördüğüne hiç şaşırmış görünmüyordu.
"Şükür gelebildin Su" dedi her zamanki gibi sabırsız Azra.
"Ağaç oldum kök saldım meyve verdim nerdesin kızım sen?" dedi Toprak.Anlamayan gözlerle onlara baktım.
"Ateş'in arkadaşları anlattı bize seni yalnız bırakmak istemedik."
Demekki Ateş arkadaşlarına bizden bahsediyordu.
Of saçmalama be kızım çocuk sahte nişan yapıyor tabi bahsedicek!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OHA MAFYA MI?
ChickLit'Bir mafyayla anlaşma cesaretinde bulunan tek kız' mı dedi banamı öyle geldi ne olur bana öyle gelmiş olsun. Kafamı çevirip suratını 2 saniyelik süzdüğümde çok sert biri gibi gözüktüğünü anladım. OHA MAFYAMI?