2

604 25 9
                                    

Multimedia Ateş

Ateş telefonunu çıkarıp arkadaşlarına mesaj attı.Hazır telefonuyla uğraşırken adımlarımı hızlandırıp ondan uzaklaştım.

Kızların yanına vardığımda hiçbir şey olmamış gibi içeriye girdik.Bowling oynayacağımız yere geldiğimizde ayağımıza uygun ayakkabıları alıp yerimize geçtik.

İlk atış adının Ayaz olduğunu öğrendiğim çocukdaydı.Çocuk atışını yaptı 2 labut hariç hepsini devirmişti.

Birkaç kişi daha atış yaptıktan sonra sıra Ateş'e gelmişti.Sanki doğduğundan beri bowling oynuyormuş gibi tek atışda hepsini devirdi ağzım açık kalmış bir şekilde atış yapmak için aralarından en hafif topu alıp yerime geçtim ilk atışımda top daha labutların yakınına bile gidemeden kenara kaydı.HA-Rİ-KA.İkinci atışımda bundan farklı değildi.

Bir tur sonra durumlar aynıydı Ateş yine tüm labutları devirmişti sıra bana geldiğinde 1 labut devirmiştim 1 aynen 1 harika ya.İkinci atışımda tam atacakken belimde bir el hissettim.Kafamı çevirmemle Ateş'i görmem bir oldu.Eli elimin üstüne geldi ve bana topu labutlara paralel bir şekilde attırdı.Top tüm labutları devirirken ağzım açık bir şekilde kızlara döndüm onlarda bana 'noluyo lan?' bakışı atıyorlardı.Bakışlarım Ateş'e döndüğünde elinde sigara paketiyle dışarıya doğru gittiğini gördüm.

Ne olduğunu anlamamış ve kafası karışmış bir şekilde yerime geçtim oyun hala devam ediyordu.Kızardığımı hissedebiliyordum.Oyunun kalanı aynı şekilde devam etti.Oyunu Ayaz kazandı çünkü Ateş oyunun geri kalanında yoktu.

Olanlar gerçekten çok garipti mafya olan ya da benim öyle sandığım bir çocuk -ki yakışıklılığından bahsetmiyorum bile- benimle bowling oynadı korktuğum şey bunlara katlanan birinin benden ne isteyeceğiydi ya da neden kabul ettiği ciddi anlamda korkmaya başlamıştım.

•••

Kızlarla eve geldiğimizde yorgunluktan herkes kendini başka bir koltuğa attı.Hepsi telefonuna bakıp sırıtınca

"Hepiniz aynı anda sevgilimi yaptınız kezolar ne bu salak sırıtışlar?" Diye saçma bir soru yönelttim.An itibariyle öğrendiğime göre hepsi Ateş'in arkadaşlarının numaralarını almış konuşuyorlardı.

Televizyona bir CD takıp izlemeye başladık patlamış mısırlar kolalar derken kapı çaldı.Koşa koşa Kapıya doğru gittim Gördüğüm şeyle kaskatı kesildim ve keşke hiç açmasaydın be Su dedim içimden.Bir kolunu Kapıya yaslamış yüzü yere eğikken bakışlarını bana çevirip konuşmaya başladı.

"Ne istersem yapacağını söyleyen bir kız vardı burada mı ?"diyip korkutucu bir tebessüm attı.

OHA MAFYA MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin