Üzgünüm arkadaşlar uzun zamandır bölüm yazamadım sanırım kurguda tıkanmıştım ama aklımda yeni şeyler var umarım hoşunuza gider ^^
Multimedia Ateş,Su,Ayaz
Ve Su'yun giydiği elbiseNE?!?!
Nişan elbisesi derken sevgili çakma kocacım?Yüzüne bön bön baktığımı farkedince 'ne var?' Şeklinde kafasını sallayıp kaşlarını kaldırdı. Şu anda onun bu halini bütün kızlar çok tatlı bulabilirdi ama ben hayır çünkü şu anda uğraşmam gereken bambaşka bir konu var.
Sonunda sesim çıktığında pürüzlü bir sesle "Nişan elbisesi derken?" Dedim.
"Hani insanlar yüzük falan takar orda kızlar elbise giyer tanıdık geldi mi? Sen kendinde alırdın ama korkunç bir zevkin var." Dedi alay eden ses tonuyla.
"Şuna bak hem bana sormadan işler çeviriyor hemde zevksiz diyor sen bana bak nişan falan yok unut sen."
Tam arabadan inecekken kolumdan tutup kapıları kilitledi sakin ol Su manyak bu adam mafya sakin davran.
"Anlaşmamızı mı unuttun ufaklık?"
"N-ne anlaşması?"
Adım kadar iyi hatırlıyorum anlaşmayı sadece bilmemezlikten gelmek zaman kazandırıyor.
"Unuttun mu hatırlatmamı ister misin?" dedi kolumdaki elini iyice sıkarak o sırada ceketi buruştuğu için silahını gördüm sesli bir şekilde yutkunup konuştum.
"Ta-tamam hatırladım arabadan çıkalım artık"
Arabanın kilidinin açılma sesiyle derin bir nefes verdim.
Arabadan çıkınca beni mağazanın içine sürükledi resmen öküz.
"Hoşgeldiniz Ateş Bey nasıl yardımcı olabilirim?"
"Merhaba Aslı şu kıza göre bir kaç elbise çıkartır mısın denesin."
"Hemen Ateş Bey"
Kız bir süre beni süzdükten sonra mağazanın arka taraflarında gözden kayboldu.
"Şu kız mı?" diye tısladım ayrıca kızla samimiyetlerine bakılırsa önceden tanışıyor olmalılar.
Kız elinde 7-8 elbiseyle döndü ve beni kabinlere doğru sürüklemeye başladı.Ateşin ayakkabılarının çıkardığı sesler bizimle birlikte geldiğini gösteriyordu.
Kız beni kabine itip perdeyi çekti.Bu ne be bugün herkes beni ordan oraya atıyor.
İlk elbise mor ve straplezdi altlara doğru hafifçe kabarıklaşıyordu kabinde bırakılan topukluları giyip kabinden çıktım.
Kabinin hemen karşısındaki koltukta Ateş oturuyordu.
Üstümdeki elbiseyi süzerken bakışlarından rahatsız olduğum için yerimde kıvrandım.
"Olmamış başka bir tane dene"
Oflayarak tekrar kabine girdim.
Bu seferki elbise siyahtı ve göbek kısmı transparandı ayrıca çok kısaydı umarım çakma nişanlım bu elbiseyi seçmezdi.
Kabinden çoktığımda yine aynı şekilde süzdü.
"Fazla çıplak sıradakini dene" diyerek kestirip attı.
Ve ben tekrar ve tekrar kabine girdim.Elbiseyi giymeye çalışırken Ateş'in sesini duydum.
"Acele etsene be kızım işim gücüm var benim" Hödük diye boşuna demiyorum.
"Napcan adammı vurucaksın silahınla mafya bozuntusu" diye fısıldadım.Tabiki fısıldadım canımı seviyorum ben.
"Ne dedin sen?" Diye hafif bir şekilde bağırdı.
"Y-yok bir şey." cevap vermeye tenezzül bile etmemişti.
Bu seferki elbise pespembeydi ve etek kısmı kabarıktı cidden çok hoşuma gitmişti.
Kabinden çıktığımda Ateş bana uzun bir süre baktı ve
"Tamamdır bunu alıyoruz" dedi
Hiç bir şey demeden elbiseyi çıkarmak için tekrar kabine gittim.
Geri döndüğümde Ateş elbise kılıfı içindeki elbisenin askısını elime tutuşturdu ve elinde sigarasıyla mağazanın dışına çıktı.
"Sen arabada bekle ben birazdan geleceğim." dedi sigarasını yakmadan önce.
Arabanın içine geçtiğimde düşünmeye başladım nasıl bir belaya bulaşmıştım ben yaptığım tam anlamıyla bir saçmalıktı her zamanki gibi kendime sayıkladım aptal su aptal aptal aptal.
Sorun şu ki bunu sesli yaptığımı fark etmemiştim Ateş'in geldiğinden beri haberim yoktu.
"Kendine taktığın ad hoşuma gitti arada kullanmalıyım." Dedi göz kırparak sonra son hızla arabayı sürmeye başladı.
Yol boyunca radyoyu açmam ve onun bana garip bakışları eşliğinde kapatmam hariç hiç bir şey olmamıştı.
Eve vardığımızda elbiseyi alıp arabadan çıktım.Şoktayım kolumu tutup döndürmedi.
Ben eve doğru ilerlerken camı açıp seslendi klasik Ateş Beder arabadayken söyleseydin ya adam.
"Seni şoför yarın alıp kuaföre götürücek ordanda eve getiricek 6 gibi hazır ol."
"Bir kerede emretme rica et."
Tek cevabı sokağı dolduran kahkası ve hemen hiç bir şey olmamış gibi tekrar ciddi bir hal alan yüzü.
Ve gitti elimdeki elbiseyle kapının önünde aptal gibi kaldım sadece birinin gelip beni bu aptal durumdan kurtarmasını istedim ama artık birinin gelip beni kurtarmasını beklemek çok aptalcaydı bu belaya kendim bulaştım kendim kurtulacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OHA MAFYA MI?
ChickLit'Bir mafyayla anlaşma cesaretinde bulunan tek kız' mı dedi banamı öyle geldi ne olur bana öyle gelmiş olsun. Kafamı çevirip suratını 2 saniyelik süzdüğümde çok sert biri gibi gözüktüğünü anladım. OHA MAFYAMI?