Lalisa Manoban's pov.
Bu gün intika mı mı alacağım gün dü. Akşam olmuştu. Jennie yi aradım.
"Bak jennie. Şunu öğrendim ki chae nin taktığı maske onun için çok önemli. Senin adına ağır itiraf atmamı ya da gebertmemi istemiyorsan yarın okul da onunla maskesi konusun da dalga geçeceksin"
"ben de hemen kabul edicektim di mi?"
"Jennie, sen benim ne kadar sinsi olduğumu unutmuşsun, hatırlatayım mı?"
"T-tamam.."
Telefon kapanmıştı. Olayı biraz açarsam neden korktuğunu anlayacaksınız. Okulun takıntılı erkeklerini jennie aşık ettim:)..
Jennie Kim's pov.
Ne yapacağını iyi biliyordum ve bu beni korkutuyordu.. Ayrıca benden beklediği şey: Chaeyoung ile konuşurken onunla maske hakkında dalga geçmemdi..
---
Okula gitme vaktim gelmişti. Ağlamaklı bakan gözlerimle okula gittim ve sırama oturdum. Jisoo beni dikizliyordu. Sıkıntı yapmadım çünkü zaten büyük bir sıkıntım vardı. Dün hasta olan hoca bugün de hastaydı. Oyüzden Chae ile konuşup hemen halledebilirdim. Ani gelen bi kararla yanına gittim.
"Chaeyoung.. ş-şey ben birşey diycem"
"Dinliyorum Kim?"
"Neden o maskeyi takıyorsun pick me gibi duruyor.."
Ardından kendimi lavaboya atmıştım. Sebepsizce birini üzmek ağır yaralar açmama sebep oluyordu..
Park Chaeyoung's pov.
Jennie denen pisliğin sözyle dona kaldım, Lisa hafif sırıtırken kız koşarak lavaboya gitti.. Gözlerim kapanacak gibiydi. Boşvermeyi seçip dalgın dalgın sınıftaki gürültü yapan arkadaş gruplarına baktım..
Jennie Kim's pov.
Bi anda beynimde şimşekler çaktı.. Fazla duygusal olan ama duygusuz gözüken Kim Jennie yimne aceleci davtanmıştı.. O an ses kaydı alsaydım herşeyi bitirebilirdim.. Ama yapamadım. Yine bir şeyi başaramadın Je- Dur bi dakika? Cidden.. Maske ne idi? Maskeyi sorgulayan tek kişi ben değildim.. Lisa.. acaba o bir şeyker biliyor olabilir miy di?
"Kim Jennie."
Gelen ses ve açılan kapıyla hızla göz yaşlarımı yok edip ayağı kalktım. Gelen kişi Chaeyoung du.
"Sen.. gerçek bi zorbaymışsın. Buna emin olduğuma göre.. Artık gözüme gözükme."
Yüzüme gelen acıyla olayları kavramaya çalıştım.. Batırmıştım.. Batırmıştım cidden..
Lalisa Manoban's pov.
"Lisa"
Gelen ses ile kafamı çevirdim, gelen jisoo ydu.
"Efendim?"
"Bi gelsene"
Kolumdan çekiştirip beni depoya götürdü.
"İş birliği yapalım. Jennie den kurtulmak istiyorum"
3 Yıllık arkadaşını hemen satması hoş değildi ama bu benim umrum da bile değildi. Biraz sonra şaşkınlığı mı atıp konuştum;
"Planın var mı?"
"Uyguladığın plan şu anlık yeter."
"Nerden biliyordun!?"
"Jennie ve Chaeyoung konuşurken sırıtman."
"Ahh, çok belli oluyor muy du?"
"Evet."
---
Jennie Kim's pov.
Hiç bir dersi dinlemeden eve gelmiştim. Kendimi yatağa atıp sinirle bağırmaya başlamıştım.
"SKTİMİN.. JENNİE NEDEN BUKADAR APTALSIN HA!!"
Yine düşünmeden karar verdiğim için batırmıştım.. Gözlerim kıpkırmızı bir şekilde uyuyakaldım.
---
"Jennie! Okuldayız farkında mısın?"
Dün ilaçlarımı almadığımdan çok yorgun hissediyordum. Sınıftakiler adıma konuşurken gözlerimi açamıyordum.
"Jennie!!"
Sesleri duyuyor ama cevap vermiyordum.
"Hocam.."
Yavaşça ve zorlanarak başımı kaldırdım.
"Terbiyesiz!"
"Hocam.."
"Sus! Doğru müdüre!"
"Hocam arkadaş ilaç kullanıyo? Yaptığı etkileri biraz olsun düşünün."
Sesin sahibini ilk tanıyamasam da bencilce dalga geçtiğim Chaeyoung olduğunu anlamıştım.
"Sen karışma Chaeyoung!"
"H-...hocam."
"Söyle? Ne!"
"Ahh.."
Başım deli gibi ağrıyor du.
"Hocam! Jennie müdüre gitse bile haksız siz çıkarsınız?"
"Maalesef! Yine zekisin"
Benim için değil di. Anlamalıydım, çok safım.. 'X yanıma geldi ve bana destek çıktı' diyeceğimi düşündünüz değil mi? X in yerini dolduracak kimse yok. Gözyaşlarımı tutarak hocayı boş boş izlemeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K!ller Mask -Chaennie- By: lilimsalia
ФанфикOkulun zeki, güzel kızına aşık olan 2 kişi vardı.. Jennie Kim ve Lalisa Manoban. Peki hangisi Chaeyoungun lanetine ortak olacak kadar cesaretliy di? Kapak fotoğrafına aldanmayın korkunç bi bölüm yok. Oylamayı unutmayın By: lilimsalia