1 ay olmuş tu. Tam 1 ay.. Lisa ya yardım etmekten vaz geçmiş tim. Değişmiş tim. Maske sıkmıyor du artık. Bunların hepsi tam 1 ay da olmuş tu.. Lisa ve Jisoo planları nı uygulamamış tı. Jennie hiç aramıyor du.. Ben de o nu. Ama bu gün gururu mu hiç e sayıp aradım o nu.
"Alo? Chaeyoung?"
"Jennie.. Dönmeyecek misin?"
"Hayır? Neden ki?"
"Hiç.. Sevdin mi yeni okulunu?"
"Evet! Hem zorbalık görm- Öhm öhm"
"Ne dedin?"
"Yok bir şey."
"İyi."
Önemli bir şey olduğun a emin dim ama uzatma dan kapat tım.. Ne demiş ti acaba?..
Jennie Kim's pov.
Bir şey e ihtiyacım var dı.. Ama ney di o? Bir canlı ya da bir insan??.. Park C- Elimle ağızıma vurdum.
"On dan nefret ediyorum!! Neden ihtiyacım olsun ki??"
Oflayarak kendimi koltuğa attım.
---
Gittikçe her şey kötüleşiyor du. O boşluk dolmuyor du.. 3 ay olmuş tu.. Güney Kore ye tekrar dönmey i kaç kere düşünmüş tüm artık sayamıyor dum..
Ağlama eşiğin e gelmiştim. Ne idi benim eksiğim? Ama ne olusa olsun bu kapanmayacak bi eksikti. Geri dönme kararı almıştım. Ama o z0rbalıklara yeniden katlanabilecekmiydim?
---
2 güb geçmiş ti. Uçağa binip Kore ye dönmüştüm. Valizleri mi alıp eski evime yürümeye koyuldum, taa ki arkam dan çekilene kadar.
"Ne istiyorsun?!"
"Seni"
"Sen kimsin be!!"
"Kes."
Maskeli bir adam beni bi yere götürüyor du ama bu beni rahatsız etmiş ti, doğal dı. Bi depoya zorla atılmış tım ve ellerin de b!ç@k tutan adamlar etrafımı sarmış tı. Bilinmeyen bir kız tarafın dan basılana kadar.
"Sktirin!"
"C-.. Chaeyoung!"
"Dönmüşsün?"
"Şey.. Evet."
"Okul da göreceğin zorbalıklara hazırsın yani?"
"Ne demem istiyorsun?"
"Adına bir sürü iftira atıl dı Jennie."
"Ne?.."
Cevap alama dan beni ellerim den tutarak kaldıran uzun boylu sarışın, siyah maske takan kıza bak tım.
"Yardıma gerek yok tu."
Cevap alamamış tım. Kısa kestim.
"Teşekkürler."
Yanın dan ayrılırken 1 saat için de olanları düşün düm. Hayat ne hızlı gelişiyor du? Ne kadar anlamsız dı.. Yaşamak için bi sebep aramak zorumdamıy dı insan lar?
Özlediğim evime kavuşmuş tum.. O boşluğu tamamlayan şey ülkemmiy di? Ahh.. Yoksa bi kız mı?..
Park Chaeyoung's pov.
Neden yardım etmiş tim neden buna ihtiyaç duymuş tum neden?.. Ama kendimi huzursuz hissetmemek için di bunlar. Ne hissetmişti de buraya gelmişti? Orada ki güzel hayatından vazgeçmesinin sebebi ülkesimiy di yoksa bir insan mı? Ahh.. Bunlara neden kafa yoruyorum bilmiyorum. Dönmemesi herkes için daha iyiy di. Özellikle de onun için, bünyesin e bakılırsa okul da ki dedikoduları kaldıramaz ve onu kimse korumaz.. Çünkü herkes Lisa ve Jisoo ya inanıyor.. Bense kendimi kurtarmak için yardım etmeyecek tim.
"Hey! Chaeyoung!?"
Gelen ses ile kafamı çevir dim. O uzun siyah saçlı, zayıf ve güzel kızı heryer de tanır dım.
"Hm?"
"O giden Jennie miy di? Ve senin yanın da ne işi var dı?"
"Karşılaştık. Ve evet geri dönmüş."
"O yüz den mi teşekkür ediyor du? Neyse, yarın onu büyük sürpriz ler bekliyor olacak"
Dedi ve sırıtarak uzaklaştı. Sinirlenmiştim.. Peki ya neden? Neden onun üzüleceği duygusu beni kızdırıyor du? Umrum da değil.. Jennie denen zorba yı umursamama lıy dım..
Yb atmayi hatirladim🤙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K!ller Mask -Chaennie- By: lilimsalia
FanficOkulun zeki, güzel kızına aşık olan 2 kişi vardı.. Jennie Kim ve Lalisa Manoban. Peki hangisi Chaeyoungun lanetine ortak olacak kadar cesaretliy di? Kapak fotoğrafına aldanmayın korkunç bi bölüm yok. Oylamayı unutmayın By: lilimsalia