1.2

75 8 0
                                    

Jennie Kim's pov.

Chaeyoung.. Bu kız bana sürekli duygu değişimleri yaşatan kız.. Artık Lisa ile sevgiliy di ve buna alışmalıy dım.. Okul da iken onların gülüşmelerini izlemek ölüm gibiy di.. Çok kıskanıyor dum.. Attığı iftiralar çığrını aşmış tı ve depo olayının üstün den 2 hafta geçmiş ti.. Koskoca 2 hafta.. Zaman hızlıy dı.. Bu gün rehber öğretmen beni yanına çağır dı ve bana 'Bi sorun mu var?' diye sor du. Her şey i açamayacağım için Hayır diyip geçiştir dim.. Ruhsal değişimim, sessizliğim git gide artarak fark ediliyor du.. Jisoo ile 'tamam' 'görüşürüz' den başka diyalog kurmuyor duk. Değişik olaylar olmadığı çok negatif günler idi.. Bu güm tekrar Chaeyoung ile konuşmayı deneyecek tim ama korkuyor dum.

"Chaeyoung.."

"Ne var?"

"Ben.."

"Benle konuşma dediğimi hatırlıyorum Jennie? Takıntılı gibi davranmaya devam edersen mahvederim seni."

"Chaeyoung konuşalım mı?"

"Neden?"

"Ben.. Bir şey ler söylemek istiyor dum.."

"Hayır Jennie? Böyle yaparak kendine zarar veriyorsun bana değil."

Umutsuzca koridor da yürür ken zorbalarım ile karşılaş tım. Chaeyoung ile komuşma dık ça zorbalarım artıyor du. Ama tek şey değişiyor du.. Chaeyoung be korumuyor du.. Ayrıca maske konusu da kapanmış tı sanırım.

Zorbalarım yine bana zarar vericekleri sıra da alışılma dık şekil de yine gel di Chaeyoung.. Kızları uyarmış tı ve bana dön dü.

"Ben olmasam cesedin çıkar bu okul dan Jennie.. Sen ile ben çok farklı basamaklar dayız."

O giderken kızlar Chaeyoung u gram dinlememiş ti ve yine yapacaklarını yaptılar.. Detaya girmeyeceğim çünkü rutin olmuş tu artık. Elimi sar dık tan sonra dışarı çık tım.. Gördüğüm bembeyaz kediyi sevmeye başla dım.

"Ah bebeğim, sen benim gibi olma.. Bebeğim, sen bu kadar korkak olma tamam mı?.."

Omzum da bir el hissettim.

"Neden korkuyorsun?"

"Chaeyoung?.."

"Soruma cevap alama dım?"

"Hayat tan."

"Huh?"

"Hayat tan, hayat tan korkuyorum Chaeyoung."

"Elin.."

"Önemli değil.."

"Bir şey diyecek tin? Söyle de gideyim.."

"Özlüyorum seni.. Tam yanım da iken bile.. Kafamı darma duman ettin.."

"Üzgünüm Jennie.. Olabildiğünce uzak dur ben den.. O kızlar çok kötü olduğun dan tek seferliğüne uyar sım ama gram umrum da değilsin. Açık ve Net Jennie."

Kalkıp gitmiş tim..

---

Okulun koridorların da boş boş dolanırken bi çocuğun Chaeyoung a vurduğunu görmem ile birlik te çocuğu yakalayıp yere düşürmem bir oldu.. Ayrıca Lisa da oraday dı? Neden bunu o yapmamış tı?

"Sana mı kal dı sevgilimi korumak srtk!!"

"Korumasay dım sen dikiliyor dun Lalisa."

"Geri zeka lı sın Jennie!"

"İnsanlar a güven diğim için geri zekalı yım Lalisa Manoban."

"Ha ha ha. Tamam Jen jen sakin ol, en drama queen sen sin."

"Sağol Lalisa Manoban."

"Aptal!"

"Jisoo yu öper ken nasıl hissettin Manoban?"

İftira sırası bende idi. Daha fazla batıracak bile olsam intikam ı deniyor dum en azın dan.. Chaeyoung sinirle o na bakar ken sırıtarak o ra dan uzaklaş tım. Umarım batırmaz dım ama büyük ihtimal batırmış tım bile.. Jisoo değil de başka birini söylemeliy dim ve ya Chaeyoung u kullan dığı nı. Ma aklıma gelmemiş ti. Yine de iyi bi yalan dı, bence. Batıracağım a 99% emin dim ama 1% ihitmal e de güvenmeliy dim. Sırama geçip oturudğum da yüzüm de ki sırıtma dan kurtul dum.

K!ller Mask -Chaennie- By: lilimsaliaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin