---
Öğle arasın da sınıftakiler bağırdığın da anlık olarak kulaklarımı kapatıyor dum ve bun a Chaeyoung hariç herkes gülüyor du.
Sanırım ben de bunu geleneğe çevirmiş tim. 'Chaeyoung hariç.'
"Gülmeyin."
Herkesi susturmaya Chaeyoung un sesi yetmiş ti. Melek sesi.. Keşke yüzünü de görebilsey dim..
Yüzünü görmem karşılığın da bana bir lanet bulaştırsalar dı. Kabul eder dim.
"Bebek taklidi yapan bir zorbayı mı savunuyorsun Chaeyoung?"
"Pfff"
"Susun artık!"
Bir den bağırmış tım. Yapmamam gerekliy di.
"Jennie ablam emrediyor."
"S#rt#k Jennie Kim."
"SKTİRİN"
Chaeyoung ettiği küfür den sonra şaşkınlıkla duraksamış tı, Sonra ani den ciddileşti.
"Lezbien birin den erkeklere y#v##ması nı mı bekliyorsunuz?"
"Chae, öpüyor du!"
"Chae deme ona."
Gereksiz çıkışım san sonra çok büyük bi boşluk oluş tu. Ne alakay dı ki? Chae desin demesin ne fark edecek ti? Hiç bir şey anlamamış tım..
"Sana ne oluyor?"
"Eben."
"Zorbamız sözlü zorbalığa da başlamış çok güzel."
Yavaşça gözlerimi kapattım, başım dönüyor du. Okul benim için bir cehennem den farksız dı.
---
"Pick me abi her şey e bayılıyor bu da"
"Dimi!"
"Jennie?.. Jennie uyan!"
Gelen seslerle gözlerim aralanmış tı.
"Chaeyoung?.."
"Bayıl dın."
"Ah.."
Başımı hızla tutmuş tum.
"İyi misin?!"
"Önemli değil."
Hâla sınıftay dık. Yine kurtulamamış tım.
"Jennie.. Yarın erkekler den onları t@c!z ettiğini duymak istemiyorsan sus!"
Lisa kulağıma fısıldadığın da gözlerim hızla açılmış tı.
"Ne.."
Çanta mı alıp bahçeye in dim, izibliy dim doğal olarak. Chaeyoung peşim den gelmiş ve yanıma oturmuş tu.
"Lisa ile aranız da ne var Jennie?"
"Ne?.."
"Duydun Jennie."
"B-ben.. Onun zorbasıyım."
Söylediğim yalanla gözlerim dolmak için çırpınıyor du.
"Kabul ediyor musun yani?.. Off.. Neyse, neden zorbalık yapıyorsun?"
Anlamıyoraun Chaeyoung hayır.. Anlamıyorsun. Yalan olan bir şey i cevaplayamam.
"Bilmiyorum.."
"Çok garipsin Jennie.. Onlarca insan için den dikkate çarpacak bi kızsın sen. Bakışların sözlerin seçimlerin yürüyüşün tarzın her şeyin ile göze çok çarpıyorsun ve insanşar da gizemli bi etki bırakıyorsun.. Bir şeyler saklasan bile insanlar sana inanmak için o sakladığın şeyi öğrenmek istiyorlar ve ben de bunlar dan biriyim.. Jennie tüm bunlar iftira ise açıklamalısın, hiç bir insan dan korkmamalısın Jennie."
"Park.. Senin için hayat güzel olabilir.. Güzel dediğim den kas tım, insanlara güvenebilirsin ve ya cesur olabilirsin fakat ben korkağın tekiyim.. İnsanlara güvenemiyorum, yapamıyorum yaşadıklarımı kaldıramıyorum ve birine anlatmazsam çökeceğim.."
Bir den ellerim de hissettiğim ellerin sahibinin gözlerine baktım.
"O kişi ben olayım Jennie. Bana anlat sana yardım edeyim.. Şunu düşünüyorum ki hayat kimseye gülmemiş, çünkü hayat bizden gerçekleri söylememizi istiyor.. Jennie saklanma benden.. Benden hoşlanıyorsan açık olmalısın, insanlar sevdiği jişilere karşı açık olur Jennie."
"Yapamıyorum Park.. Yapamıyorum. En yakınımdakine bile güvenemiyorum ve duygularımı düzene koyamıyorum.. Kime güveneceğim kim den kaçacağım anlamadığım için herkes ten kaçmayı seçiyorum.. Bana yardım edem-"
"Ederim Jennie!! Ederim ama ben den kaçarsan bu imkansız!! Hadi Jennie! Güven kendine!"
"Olmaz Chaeyoung.. Yapamam.."
"Bu arada.. Chae diye seslenilmesini sevmediğimi nereden biliyorsun?"
"Tahmin ettim. İsmin kısaltılıyor sonuç ta."
"Neyse."
Yanım dan ayrılıp yukarı gittiğin de konuşmaları aklım dan geçir dim.. Ona anlatamaz dım çünkü Lisa nın atacağı iftira çok büyük tü. Çıkış kapısına doğru ilerle dim..
Lalisa Manoban's pov.
Her şey i dinlemiş tim.. Chaeyoung u şüphelenditmiş ti.. Dediğimi uygulayacaktım:))..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K!ller Mask -Chaennie- By: lilimsalia
FanficOkulun zeki, güzel kızına aşık olan 2 kişi vardı.. Jennie Kim ve Lalisa Manoban. Peki hangisi Chaeyoungun lanetine ortak olacak kadar cesaretliy di? Kapak fotoğrafına aldanmayın korkunç bi bölüm yok. Oylamayı unutmayın By: lilimsalia