Jennie nin Amerika ya gitmesi nin üzern den 1 hafta geçmiş ti ama ben her şey in normal gittiği ni söyleyemez dim.. Lisa nın Jennie nin gittiği günkü sırıtışların dan anlamış tım bunu.
Jennie Kim's pov.
Yeni okulum a alışmış ve sevmil tim ama bir şey eksik ti.. Daha doğru su bir i eksik ti. Park Chaeyoung.. Telefonu mu kaptım ve arama listelerin den bulup ara dım.
"Chaeyoung?"
"Ne?"
"Okul da hakkım da konuşanlar falan var mı?"
Aram a amacım tabii ki bu değil di.
"Senin postacın değil im.. Ney se Lisa var bir de populer kızlar."
"Ne diyor lar?"
"Sevinmiş ler. Şey Jen.."
"Buyur?"
"Lisa arkan dan dedikodu çıkaracak mış. Geri dönsen iyi olmaz mı?"
"Ne!!.. Ve sen, geri dönme mi mi istiyorsun?"
"Okul da adının z0rba diye anılmasın ı istemiyorsan evet."
"NE! Ben.. biraz düşüneceğim görüşürüz."
Park Chaeyoung's pov.
Söyledik ler im doğruy du. Jisoo ve Lisa konuşurken duymuştum. Sanırım Lisa Jennie den intikam almak için yapacakmış.. Aslın da haklıy dı. Neden söylemiştim bilmiyor dum.
Jennie Kim's pov.
Otel de kaldığım için gitmek benim için kolay dı zaten eski okulum dan kaydımı sildirmemiş tim. Ama on a güvenemiyor dum.. Jisoo? Beni Jisoo dan uzaklaştırıp beni kullanma sı nı engellemiş ti? Bu bir kanıt mıy dı? Öyle ise yeterli miy di? Biraz daha bura da kalacak tım, hem okul da zaten zorba olarak biliniyor dum ve sonuçta 'Eski' okulum du. Ev bulun ca düzenim oturmuş olacak tı zaten, umrum da değil di.
Kötü anılar dan kurtul muş, mükemmel bir sayfa açmış tım. Daha ne isteyebilir dim ki?
İnsanlar a ihtiyacım yok tu. Chaeyoung hariç. Kendi ayaklarım ın üstün de durabilir dim. Ben öyle sanıyor dum.
Park Chaeyoung's pov.
İçim de bir güneş in karardığı nı hissediyor dum.. Bir yanlış yapmış tım ama ney di o? Jennie ile alakası varmıy dı bu olanların?
Düşmanı mı 5-6. kez arıyor dum. Ama telefon açılmamış tı. Sinir olmuş tum, telefonu masaya atıp dışarı çıktım..
Jennie Kim's pov.
On dan kendi mi kurtarmak, aydınlığa çıkmak, onu unut mak istiyor dum fakat o izin vermiyor du.. Her defasın da beni yine arayıp bağlıyor du kendine.. Hayır Jennie.. O SENİN DÜŞMAN IN!!
Gidip giden elim sonun da yeri bulmuş tu. Ama gözüm hâlâ telefonda idi. Arasın diye kendi mi yiyor dum. Kalp ve Beyin, Duygu ve Mantık birbirinin tamamen zıttı şeyler di. Bense ikisine de haps olmuş tum.
Lalisa Manoban's pov.
O gün Chaeyoung un bizi izlediğini biliyor dum.. Bu yüz den hemen şaf ı kıvırmış tım ama büyük ihtimal Jennie Kim e söylemiş ti bile. Ama bu beni daha da sinirlendirmiş ti. Chae yi manipüle ederek kendim e çekecektim ki yalanlarımı zı prtaya dökmesin.
Ayrıca Jisoo ya Chae nin bizi izlediğin den de bahs etniştim ve o da benim ile aynı şeyler i düşünüyor du.
Park Chaeyoung's pov.
Madem açmayacak tı, o zorbayı bir daha aramayacaktım. Lisa ya uyup on a okul da olanlar ı anlay mak büyük bir hatay dı. Lisa ve Jisoo ya yardım edecek tim.. Jisoo ya bi yan dan kızsam da Lisa nın intikam ı için o na da yardım edecek tim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K!ller Mask -Chaennie- By: lilimsalia
ФанфикOkulun zeki, güzel kızına aşık olan 2 kişi vardı.. Jennie Kim ve Lalisa Manoban. Peki hangisi Chaeyoungun lanetine ortak olacak kadar cesaretliy di? Kapak fotoğrafına aldanmayın korkunç bi bölüm yok. Oylamayı unutmayın By: lilimsalia