꧁Pov. Autor꧂ {Istoria lui Jungkook]
Sa începem cu începutul(Adică sa începem cu mica-mare istorie al personajului principal) Jeon Jungkook este un hibrid iepuraș, la început părinți lui nu lau acceptat de mic, iar când a crescut jungkook a fost vândut unui om fără inima.
Acolo sta și în prezent, deși era slab de aproape se vedeau oasele prin el, și avea răni care o sa rămână cicatrici, jungkook încerca să privească încă partea buna la lucrurile ce i se întâmplau.
Deși in prezent jungkook avea 17 ani, acesta era încă un copil,dar în trecut când a aflat ca a fost vândut credea ca va ajunge într-un loc mai primitor unde avea sa primească mult iubire....doar ca la scurt timp după ce a ajuns la noul lui ingrijitor, a aflat ca avea sa fie mai mult o cârpă care avea sa fie folosita pe scopuri proprii de către cel care îl numea "ingrijitor". De atunci jungkook de la primele abuzuri, batai și înjurături a căzut în depresie, iar tot ce își dorea era sa moara.
Acum poate începe adevărata poveste, citire placuta:)
꧁Pov. Jungkook꧂
Este ca o zi oricare alta, aștept ca îngrijitorul meu sa vina cu mâncarea.....pentru ca eu nu am voie sa plec din camera asta. Așteptam cuminte în camera mea, mai degrabă în colțișorul în care stau de aseară....am semne pe tot corpul....iar loviturile dor și mai rău..... Vreau un loc care sa îl pot numi acasă, dar a da stai nimeni nu ma vrea, am uitat ca sunt alungat de toată lumea...mda m-am obișnuit să fiu alungat.
În mod normal ați spune ca e lux ca primesc mancare, dar nu, nu e lux ca primesc mancare si apa o data pe luna, e chiar nașpa, foarte nașpa, nu de mult am început sa nu ma mai pot misca..... e nașpa sa stau doar în coltul asta, totuși ma întreb de ce aseară m-am comportat ciudat, adică de câteva zile de câte ori îl vad încep sa ma comport ca un copil... Ciudat, cred ca e doar din cauza depresiei.
Azi vreau sa scap și asta voi face, am mai încercat de câteva ori dar nu am reușit, e nașpa când nu reușești ce vrei sa faci.... dar azi voi reuși! Insfarsit după 13 ani închis aici voi reuși sa scap și sa fiu independent, dar pana când vom pune planul în aplicare, va trebui sa așteptam, în special faptul ca... va trebui sa aștept și momentul în care voi încerca din nou sa fug.
Sunt scos din gânduri când aud ușa cum se deschide, iar pe ea intra asa zisul "ingrijitor". Lacrimi mi se formează în colțul ochilor și încep sa tremur incontrolabil, avea un bici știam ce urmează......începusem sa ma ghemuit și mai tare vroiam sa dispar, dar îl aud cum spune:
X-Târfa ce ești vino aici!*îl aud cum spune aspru și eu ma supun abia mai puteam sa mișc și de ja îmi era frica*
Jk-D-dal........am.....am.....am f-f-fot cu-cu-cuminte.......*spun plângând și tremurând*
-Am zis ceva! Ai prins curaj?! Lasă că îți arat eu ție!*și începe a da fără mila în mine*
☆2 ore mai târziu☆
꧁Pov. Jungkook꧂
Stăteam din nou întins pe jos într-o balta de sânge, ma ridic cu greu, îmi iau un hanorac negru pe mine, care îmi venea pana mai sus de genunchi, apoi plec, avusesem cale liberă, afara era foarte frig, fiind luna noiembrie aproape decembrie, dar cu toate astea nu vreau sa ma întorc înapoi.
La un moment dat de la atâta mers ajung în fata unui parc, asa ca am vrut sa ma duc acolo pentru a ma juca pentru prima data ca un copil, dar când sa trec nu ma uitasem la semafor care era rosu, auzisem un motor de mașină și vad doua faruri care se apropie de mine cu viteza, atunci mi sa rupt firul.
꧁Pov. Taehyung꧂
Mă plimbam cu mașina când deodată văzusem în fata un băiat cu urechi de iepure cum apăruse de nicăieri, bine ca mam oprit la timp altfel ma manca pușcăria, cobor rapid din mașină și merg la el și stătea leșinat, dar ce era cel mai ciudat ca poate era leșinat dar era îngrămădi.
-Stai puțin! E un hibrid ca mine.*spun eu începând sa ma bucur ca nu l-am lovit, îl iau în brate și îl pun pe bancheta din spate apoi ii pun paltonul meu pe el*E chiar ușor, oare a mâncat azi???*ma întreb pe mine însumi după ce remarc ca e mai ușor decât o pana*
Ajung rapid acasă cu noul meu prieten și îl sun pe RM hyung, vreau sa îl controleze pe micuțul ce acum dormea în camera mea.
꧁Conversație telefonica꧂
RM-Alo, Taehyung,de ce ma suni atât de târziu??? Ai dat din nou foc la ceva??
Tae-Nu hyung, nu am dat foc la nimic....hyung am mai găsit un hibrid....
RM-Nu are cum sa găsești un hibrid, Taehyung, știu ca vrei sa găsești pe cineva hibrid ca tine, dar nu mai exista ai văzut ca am cautat peste tot....
Tae-Atunci vino la mine acasă și după mai stam de vorba.
RM-Okay, Taehyung, acum merg la tine, ajung în 5 minute.
Tae-Adu-l și pe Jin hyung, vreau sa vadă di el ca am găsit o persoana care este ca mine.
RM-Desigur ca îl aduc și pe Jin, pa tae.
Tae-pa hyung va aștept.
꧁Conversație telefonica încheiată꧂
(Da, Taehyung este și el un hibrid care ei bine este singur, nu are nevoie de ingrijitor este prieten cu Jin și RM. Si ca să precizez mai sigur, Taehyung este o specie rara de tigru alb. Jin e și el hibrid, dar este și little, trecutul lui Jin și Taehyung îl veți afla pe parcurs deci citiți ca e de calitate:) Acum revenind la poveste)
꧁Pov. Jungkook꧂
Mă trezesc într-o camera care era diferita fata de cea care stăteam deobicei, e diferita chiar și de una de spital...."unde sunt?" gândesc plângând.
Mă ghemuiesc în mijlocul patului și încep a plânge ca un copil.
꧁Pov. Taehyung꧂
Aud plansete asa ca ii spun rămas bun lui Jin și RM, apoi închid ușa cu cheia și merg sus la micuțul meu hibrid, am aflat de la RM ca e și hibrid.
Ajung în camera mea unde îl vad pe micuț stand în mijlocul patului plângând, mi se rupe sufletul când îl vad asa....
꧁Pov. Jungkook꧂
Vad un băiat cu parul negru ca cărbunele, și....arata asa frumos, dar îmi era foarte frica. Asa ca din instinct ii spun:
-T.....T-te log .....nu lovi......doale tale
Tae-Ohhhh puișor niciodată nu te voi lovi.*îl vad cum se apropie și ma ia în brate, tresar, acesta vede ca mie frica asa ca se îndepărtează de mine...."El ma înțelege....." spun în gând*
-S-S-sigul???*întreb fiindu-mi foarte frica de ce mi-ar putea face*
CITEȘTI
☞︎︎︎𝐌𝐲 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐇𝐢𝐛𝐫𝐢𝐝☜︎︎︎
Action𝗝𝗲𝗼𝗻 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗎𝗇 𝗁𝗂𝖻𝗋𝗂𝖽 𝖼u un îngrijitor prost de natură, acesta reușește să scape, iar când e la un pas de moarte... Mai departe citiți:))