<<<Pov Yoongi>>>
Ma arunc în apa, dar în cădere ma lovesc la cap, rana ustura dar apa ma învăluie, indiferent de orice, vreau sa fiu lângă Jimin, îl vreau pe Jimin, îmi este dor de el.Nu mai respiram.. totul se intuneca în jurul meu încetul cu încetul, simțeam ca sunt în bratele cuiva.
Am fost scos din apa.. eram cu Jiminie, ma privea în spatele unui perete de sticla, ma privea îndurerat:
Jm:Daddy..? Îmi este dor de tine, aici nu e frumos fără tine.
Yg:Pui, iubire*vreau sa merg la el dar ma lovesc de geam*Iubire voi merge la tine, îți voi fi alături, promit, o sa trecem împreună prin toate.
Jm:Daddy.. ma mai iubești? Îți este dor de mine?
Yg:Da iubire îmi este dor de tine, îmi este foarte dor, iar de iubit o voi face mereu, îți promit.
Jm:Și eu încă te iubesc daddy, mereu te voi iubi, dar acum fugi, fugi sa nu te prindă.
Yg:Cine sa ma prindă...?Imaginea devine neagra, nu îl mai vad, dar am vorbit cu el, iar în următoarele momente liniște. Nu înțeleg de ce eram în întuneric, nu maia aud nimic.. nu mai vad nimic, nu mai pot respira.
Viata îmi trece prin fata, iar im câteva secunde, văd cum ma aflu în apa, trupul meu rămâne acolo, iar eu vad cum pe lângă el trec multe alte persoane.. voi ajunge la Minie a meu, îl voi revedea, insfarsit îmi voi lua puiul în brate.
<<<Pov A/N>>>
Următoarea dimineața omul ce se ocupa de curățenia în parc văzuse o persoana la fundul lacului, asa ca suna salvarea și politia, când Yoongi a fost scos din apa medicii au încercat sa îl resusciteze, dar fără rezultat.Jin a fost sunat de către morga, iar acesta a răspuns crezând ca e unul din foștii pacienți:
Jin:Alo? Bună ziua..
D:Bună ziua, domnule Seokjin la telefon?
Jin:Da, dumneavoastră cine sunteți?
D:Va sun de la morga, sunteți ruda cu domnul Min Yoongi?
Jin:Sunt un prieten foarte apropiat cu el... unde e aceasta morga?
D:Pe strada ******* iar morga este situata la a doua poarta după prima casa.
Jin:Mulțumesc, o zi frumoasa.
<<<Pov Jin>>>
Închid apelul și încep a plânge, Yoongi si-a luat zilele, acum nu mai am doi dintre puii mei. Joon ma aude și vine la mine.RM:Iubire ce sa întâmplat? Suspinele tale se aud pana jos.
Jin:Yoongi, Yoongi s-a sinucis. Yoongi nu mai este printre noi!*izbucnesc plângând, ma doare sa zic asta, ma doare foarte tare, Yoongi era la fel de important ca Jimin*
RM:Jin, iubire calmează-te nu are cum sa moara Yoongi, aseară a promis ca merge sa se limpezească puțin și după merge acasă la el, haide sa îl sunam.
Jin:Joonie crede-mă ca Yoongi a murit, am fost sunat de la morga, crede-mă te rog*și încep a plânge mai tare*
RM:Iubire, te cred, dar haide sa îl sunam, dacă e o farsa și el e bine?Nu am mai spus nimic, l-am lăsat pe Joon sa sune pe numărul lui Yoongi, iar acesta avea telefonul închis. Îl privesc pe Joon, totul era adevărat, Yoongi murise, murise, murise, murise.
Îmi iau telefonul și dau mesaj celorlalți sa ne vedem pana în ora 14:40. Atunci trebuia sa mergem la morga.
În jur de ora 11:00 cu toții stăteam la masa, iar eu mai uit la Taehyung, Jungkook și Hoseok, iar apoi spun.
Jin:Băieți.. uitați de ce v-am chemat.. am fost sunat azi dimineață de morga.. și am aflat ca Yoongi nu mai este printre noi*iar lacrimile îmi pătează fata din nou*
Tae:Cum adică nu mai este printre noi?! Jin glumești nu?
Jin:Nu glumesc, azi dimineață când i-am zis lui Joon, acesta a crezut ca derilez și l-am sunat pe Yoongi, avea telefonul închis, iar apoi am confirmat ca Yoongi chiar nu mai este printre noi..
Jh:Sigur nu e o gluma?
Tae:Nu se poate.. Yoongi a promis ceva aseară, nu ii sta în fire sa nu se supună unei promisiuni.
Jin:Uite ca depresia după pierderea lui Jimin, la făcut să nu mai tina cont de ceea ce promite, Tae este adevărat.Cei trei se uita la rm, iar rm confirma cele spuse de mine. Pentru ei era un soc exact asa cum era pentru mine.
Îl văd pe Jungkookie cum plânge, și merg la el și îl iau în brate, iar din îmbrățișarea asta mica, și Tae cu Hoseok și Joon ne strâng în brate.
Trei ore mai târziu am pornit spre morga, Kookie adormise între timp. Micuțul de el adormise cu lacrimi în ochi și ma durea asta.
Ajuns acolo merg doar eu și rm înăuntru, ceilalți au zis ca vor intra după. Am fost dus la Yoongi, și îl priveam, ii mangaiam chipul lui Yoongi, și plângeam, iar rm vorbea cu doctorul spunând:
RM:Dar care e cauza morții?
D:Sinucidere, asta a fost cauza morții, a fost găsit la fundul lacului în aceasta dimineața de către omul care se ocupa cu curățenia în parc.Yoongi a dorit aceasta moarte, a vrut sa meargă lângă Minie a lui, lângă puiul lui.. doream sa îl fi oprit, dar era greu, acum nu mai puteam face nimic. Regret atât de tare ca nu m-am ținut scai după el.
Au trecut câteva zile, iar Yoongi urma sa fie înmormântat mâine. Acum era într-o camera frumos decorata, cu flori și cu pereți ce aveau geamuri mari, toate acoperite cu perdele negre.
Tot ce se afla în acea camera era doar yoongi pus pe o masa, liber pentru vizite. Ma simțeam ca la Jimin, simțeam cum o parte din mine pleacă, pleacă fără sa mai vina înapoi.
Următoarea zi, l-am dus pe Yoongi la groapa, acum Jimin avea cu cine sa se joace acolo sus, avea cine sa îl iubească și nu din depărtare.
Au fost multe lacrimi vărsate, multe urlete auzite, iar Yoongi nu mai auzea, nu mai vedea, dormea, dormea lângă soțul lui acum poza de pe mormânt, nu a-mi era doar Jimin, erau împreună acum, ca pentru totdeauna.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
În capitolul următor ne reîntoarcem la Taekook... dureroase momente, am scris capitolele cu lacrimi în ochi.
Scuzați greșelile gramaticale, cele de punctuație sau de exprimare.
Spor la citit♡
Va pup bye💛✨️
CITEȘTI
☞︎︎︎𝐌𝐲 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐇𝐢𝐛𝐫𝐢𝐝☜︎︎︎
Action𝗝𝗲𝗼𝗻 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗎𝗇 𝗁𝗂𝖻𝗋𝗂𝖽 𝖼u un îngrijitor prost de natură, acesta reușește să scape, iar când e la un pas de moarte... Mai departe citiți:))