<<<Pov A/N>>>
Au trecut de ja 2 luni de când Jungkook și Jimin erau în coma, iar Taehyung și Yoongi erau nonstop cu cei doi.Însă după astea doua luni, doar Jimin mai dădea semne ca se vindeca.
Iar doctorul ii dăduse lui Taehyung vestea bomba:
D:Domnule Kim? Ma tem ca domnul Jeon nu mai are șanse la viata, de doua luni o tine tot în scădere..
Tae:Va rog se va face bine, veți vedea, se va face bine mai dații doua săptămâni va rog.
D:Bine domnule Kim, dar dacă nu își va reveni, din păcate îl vom deconecta de la aparate.Lacrimile lui tae gurgeau ca o cascada, dar aproba ce spune doctorul.
Iar Yoongi privea tot la fel de îndurerat, ii părea rău pentru Taehyung, aflase ce rău o duse in acei doi ani, în care a fost departe de Jungkook, iar acum Yoongi pleca capul la durerea prietenului său.
Cele doua săptămâni au trecut, iar când Jungkook sa fie deconectat de la aparate, doctorul văzuse ca acesta dădea semne vitale. Asa ca l-au ajutat sa se trezească. Iar când Taehyung a văzut ca Jungkook e treaz, acesta se puse în genunchi lângă Jungkook și ii luase mana intra sa.
Tae:Kookie îmi pare foarte rău, am fost prost când am plecat de lângă tine, dar am făcut-o ca să pot sa te fac bine, ca să îți pot plăti operația și tratamentul, ca să te pot strânge în brate mereu ca să fim fericiți kookie, te rog iartă-mă ca ai trecut prin toate astea singur, iartă-mă ca nu am avut mai mare grija de tine, iartă-mă pentru lacrimile provocate, iartă-mă pentru tot te rog*plânsul lui Taehyung era sec, avea ochii roșii de la atâta plâns, nici lacrimi nu avea, Taehyung doar suspina*
Jk:Taetae? Nu îți cele scuze, Kookie a fost băiat lau ca nu l-a clezut pe Jinie ți a plant meleu.
Tae:Off îngerașul meu, îmi pare rău, nu tu ai fost băiatul rău, Tae a fost băiat rău că l-a lăsat pe Kookie sa îndure atâta, tu ești un înger Kookie, nu mai spune ca ești un băiat rău, niciodată nu vei fi un băiat rău.
Jk:Bine Taetae, dacă tu vlei ca eu ță te ielt o voi face, Taetae, mi-a fost dol de tine.*și întinde bratele spre Tae, iar Tae îl saltă în bratele lui sarutandu-l lung*
Tae:Și tu mi-ai lipsit puiul meu mic, dragostea mea frumoasa.
Jk:Taetae, te log nu mai pange ca pang ți eu cu tine.
Tae:Off iubirea mea, nu am cum sa nu plâng, mi-a fost foarte dor de tine.
Jk:Daddy, ți mie mia fost dol de tine.
Tae:Știu pui și îmi pare rău că am plecat, o sa repar tot.<<<Pov Taehyung>>>
Eram fericit, Jungkook era bine, o sa fie totul bine, iepurașul meu e lângă mine iar de acum nimeni și nimic nu va mai fi în calea noastră.Acum Jungkook stătea în bratele mele, a adormit iar eu ma bucuram ca stau și îl protejez, ca îl am la pieptul meu și ca îl sărut din nou.
Abea aștept sa mergem acasă și sa îl pot iubii în largul lui, sa ii ofer atenție nonstop. Acum îl am la pieptul meu, acum îl iubesc acum îl strâng în brate cu grija, trupul lui firav se încălzește cu al meu, ma simt ca un adolescent.
Mangaiam parul brunet al lui Jungkook, și ii simțeam parfumul, încă mai era acolo. Ma jucam ca mana lui mica, o adoram, ii priveam fata, abea așteptam să se trezească ca să o sărut toată.
Ii iubeam pielea alba și neteda, ii iubeam ochișorii de căprioară, buzele rozalii, ii iubeam năsucul, ii iubeam parul, mânuțele, picioarele, totul, îmi iubesc iepurașul mai mult ca orice pe lumea asta.
Realitatea își face loc în viata mea și imi aduc aminte ca și Yoongi era aici. Îl privește îndurerat, Jimin încă nu se trezise, sper sa se trezească. Sper sa se facă bine cât mai repede și pentru fericirea lui Yoongi. Sper sa trăiască fericiți pana la adânci bătrâneți.
În salon era liniște, dar nimeni nu vroia sa distrugă acea liniște, totul era ca un tablou, tablou ce ne va bântui pe toți 4 de acum în colo.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Deci Jungkook e bine, dar Jimin? El ce va face? Se va trezi sau va muri?
Scuzați greșelile gramaticale, cele de punctuație sau de exprimare.
Spor la citit♡
Va pup bye💛✨️
CITEȘTI
☞︎︎︎𝐌𝐲 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐇𝐢𝐛𝐫𝐢𝐝☜︎︎︎
אקשן𝗝𝗲𝗼𝗻 𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗎𝗇 𝗁𝗂𝖻𝗋𝗂𝖽 𝖼u un îngrijitor prost de natură, acesta reușește să scape, iar când e la un pas de moarte... Mai departe citiți:))