Ruh özü çayı

284 22 19
                                    

Bir kayanın üstünde oturan mavi saçlı mavi gözlü genç, karşısında ki kırmızı gözlü mavi saçlı kadın ve erkeğe sessizce bakıyordu. Mavi gözlü gencin yanında ki siyah diken saçlı kahverengi gözlü gençse sessizce kayanın üstünde ki arkadaşının tepkisini bekliyordu.

"Eğer orada dostlarıma her hangi bir şey olmuşsa, senin kelleni koparmak için ne gerekirse yaparım, Eroni Renard!"

Mavi gözlü çocuğun gözlerini kan kırmızı kaplarken, Eroni yüzüne şeytani bir sırıtış yerleştirirken sağ elini hafifçe sallamıştı. Eroni'nin karşısında ki ikili Eroni ve yanında ki kadının elinde ki garip girdap tarafından yutulurken Eroni bakışlarını yanında ki kıza çevirmişti.

"Şimdi ne yapacağız?"

"Eve gideceğiz."

"Şu adamın adı neydi? Lex?""

Esrir'in sorusu ile birlikte Eroni göz ucu ile Esrir'e bakmıştı.

"Banzai zorluk çıkarmadan bizi dinledi ve sessizce bizimle gelmeyi kabul etti, ne dersin sence küçük kardeşimize bir hediye verelim mi?"

"Bu tüm dünyanın dengesini alt üst edebilir, bunu yapacak mıyız?"

Eroni yüzünde ki gülümseme ile arkasını döndüğün de kısık gözleri ve yüzünde ki zevk alan sırıtışı ile birlikte konuştu.

"Bu dünyanın zamanında senin çöplüğün olduğunu söylerdin..."

Esrir ağabeyinin dediklerine ilk başta anlam veremese de duyduğu cümle ile kaşlarını çatmıştı 'Dünyaya 'benim çöplüğüm' ' diyen tek bir kişi vardı.

"Hala öyle düşünüyorsan, çöplüğüne düzen getirmek zorunda kalacağın için üzgünüm Shai."

Eroni'nin söylediği isim ile birlikte arkasını dönen Esrir, boğazını sıkan el ile birlikte yerden bir kaç santim yükselerek ayaklarının zemin ile olan temasını kaybetmişti.

Shai Rio, yüzünde ki durgun ve ifadesiz surat ile birlikte karşılarında duruyordu, Shai'nin her daim gülümseyen ve dalga geçen suratı çok nadir zamanlarda olduğu gibi durgun ve ciddiydi.

"Eroni Renard, seni öldürmem gerektiğini biliyordum. Ağabeyin nasıl?"

Shai'nin yüzünde cümlenin sonunda bir sırıtış ortaya çıktığında, Eroni bu sefer kaşlarını çatan taraf olmuştu.

"Gözünde ki yaradan dolayı her gece seni düşünüyordu, seni öldürmek için hayal kurduğu her saniyesi ona büyük bir keyif veriyor olsa gerek."

"Bunu duyduğuma sevindim."

Shai verdiği kısa cevaptan sonra Esrir'i, Eroni'ye doğru fırlatmıştı. Eroni kendisine itilen Esrir'e karşılık sola doğru kaydığında, Esrir yanından geçerek yere düşmüştü.

"Eğlenceli şeyler olacak gibi gözüküyor Eroni, senden büyük ümitlerim var."

Shai konuşmasını bitirdikten sonra vücudunu kaplayan karanlık ile birlikte ortadan kaybolduğunda, Eroni de yüzünde ki sırıtış ile birlikte vücudunu karanlık ile kaplamıştı.

Boğazının sıkılması ile kesik kesik nefes alan Esrir ise sonunda nefes alış verişini düzene sokmuştu, Eroni'nin peşinden vücudu karanlık ile kaplanan Esrir de ortadan kaybolurken bir kaç saniye önce üçlünün bulunduğu yerde duran.

Mavi saçlı kırmızı gözlü siyahlar içerisinde ki adam, yüzünde ki durgun ifade ile kısa bir süre durduktan sonra, bakışlarını gök yüzüne çevirmişti.

"Aile sahibi olmanın baş ağrısı olacağını biliyordum."

Mavi saçlı adam bakışlarını gök yüzünden çekerken yüzünde bir gülümseme oluşmasına izin vermişti, başını hafifçe sallayan adam tekrar konuştu.

Kayıp Prens: BanzaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin