بارت4

62 6 0
                                    

السَّلامُ عليكُم ورحمةُ اللّٰهِ وبركَاته.

حبيت ألفت الإنتباه لنقطة مهمة .. وأنتَ بتدعى ربنا متخليش دعائك كله لـ الدنيا بس ، ادعى ربنا دائماً إنّه يرزقك الفردوس الأعلى من الجنة وأنّه يقربك له ويرزقك حُسن الختام ، وبعدين ادعى براحتك .. وخليك فاكر إنْ الدُّنيا فانية تاللّٰه فانية ليست دارنا ولا ديارُنا.

رد السـلام بـ ثـلاثـون حسـنه💚🌴
♡صلوا على من أشرق الكون بنوره ♡.
______________________________________

اشرقت الشمس بأشعتها الذهبية معلنه عن بداية يوم جديد مع زقزقة العصافير ونسمات الهواء العليلة استيقظت ورد ثم دلفت إلي المرحاض توضأت وادت فرضها ثم ارتدت سلوبته باللون

الأبيض واسفلها تيشيرت باللون الوردي وحذاء بنفس لون التيشيرت ورتبت شعرها على هيئة سمبله رقيقه مع بعض الخصلات البنيه على وجهها ووضعت عطرها الرائع برائحة الفانيلا ولم تضع مساحيق تجميل فهي جميله بدون شيء ثم خرجت ولتتناول فطورها..

ورد بإبتسامة جميلة : صباح الخير ياديجا.
الجده : صباح النور ياحبيبتي.
ورد : يسعد صباحك بكل هنا ياقلبي.
الجده : حبيبتي يلا عشان متتأخريش علي شغلك.  ورد بستعجال: حاضر ادعيلي ياديجا.
الجده: ربنا معاكي ويوفقك ويرزقك ويحققلك اللي بتتمنيه يارب ويرزقك بالي يفرح قلبك ويسعدك ياحبيبتي.

اتجهت ورد لها ثم طبعت قبله على جبينها واخري على يديها قائله : ربنا يديمك ليا وميحرمنيش منك ابدا يارب.

ثم ودعت جدتها وخرجت متجها الى الشركة....

*********************

وعلى الجانب الآخر يتحدث ليث في الهاتف..
ليث : صباح الخير ياعمار بيه.
عمار : صباح النور ياكبير، اخبارك ايه؟.
ليث : الحمدلله تمام، وأنت!
عمار: الحمدلله بخير.
ليث : دلوقتي لازم تيجي الشركه حالا علشان في ملفات لازم تراجعها قبل ما ريان يوقعها.

عمار : تمام نص ساعة واكون عندك.
ليث : تمام.
عمار : سلام يادوك.
ليث : سلام.
اغلق عمار الخط واتجه للخارج...

عمار المالكي يبلغ من العمر 26 عاما شاب رياضي، يمتلك عيون بنيه تشبه القهوه، وشعر اسود غرغري،ولحيه خفيفه، مرح، ولكنه يكره جنس حواء يعمل محامي لدي شركة ارسلان للاستراد والتصدير.

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
إلتقاء الريان (مستمرة) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن