الحلقة الثامنة و العشرين

719 42 39
                                    

One Night's Dream

الحلقة الثامنة و العشرين


"بيليبر فاقت فعلا..."

"فضلوا باصين ل بعض ساكتين من غير كلام...جاستن مش مصدق اللى هو شايفه بعد ما كان فاقد الأمل ..خصوصا ان الدكاترة قبلها ب يوم كانوا بيكلموه على انهم يفصلوا الأجهزة عنها ...

و بيليبر مش قادرة تتكلم...كانت فايقة اه بس مش قادرة تبذل مجهود...جاستن حس انها مش ثابتة و دايخة و فعلا مسكت دماغها و كانت هتقع ..جاستن كان لسه ماسك ايدها التانية .. راح ماسك اديها الأتنين عشان يسندها و حاول يسندها وهى بتمشى بس مقدرتش تمشى كتير ...راح شايلها و حطها على الكرسى عشان تفوق و طلب الدكاترة.."

"بيليبر نامت 12 ساعة متواصلة..مع انها كانت طول الفترة اللى فاتت نايمة بس المرادى مش زى اللى فات..الدكاترة قالوا ان حالتها مختلفة المرادى و احسن بكتير..."

دكتور:-انا بصراحة مش مصدق!!

Justin:what? english please "بيستهبل طبعا عشان محدش يعرف انه بيتكلم عربى

- اه صحيح انت مش فاهم 

ما علينا بس انا ك دكتور مش فاهم اى سبب انها فجأة بقت كويسة كده !!

انت بتقول انها فاقت ؟

ازاى و امتى ؟!!!

Justin:"فى سره" ده غبى !!!

Justin:umm..I think I understood a little

it was after 12 a.m I think...

-معقول ؟

عموما انا مش شايف اى داعى انها تفضل هنا .. يومين كده و تخرج...الف سلامة..

Justin:thanks doctor...

"بعد ما الدكتور خرج.."

"جاستن فضل باصصلها و هو مبسووط انه عرف ينقذها ..مش مصدق ان دى هى اللى بقالها شهر فى غيبوبة و كان فاضل منه كلمة واحدة بس و يفصلوا الأجهزة عنها...و فى ثانية بقت كويسة..ولا .. اللى حصل لما فاقت ! 

مش مصدق هى ازاى فاقت و عملت ايه اول ما فاقت..هى كانت واعية ولا لأ ؟

"بيليبر حركت عنيها شوية ..جاستن انتبه قوى و حاول يفوقها.."

جاستن:"بص حواليه الأول و اتأكد ان مفيش حد حواليه عشان يكلمها عربى"

سارة...انتى سمعانى ؟

بيليبر:"فتحت عينيها" 

جا..جاس..جاستن ؟

اانا فين ولا ايه اللى حصل...

ايه ده .. "بصت حواليها"

انا فى مستشفى ؟

وو..و انت هنا ؟

..اا..ايه اللى حصل قولى .. انت كويس ؟ قولى انت كويس ولا حصل ايه انا مش فاكرة حاجة ...ااه افتكرت ..الحفلة...انت كويس يا حبيبى ولا ايه ؟؟

لقد وصلت إلى نهاية الفصول المنشورة.

⏰ آخر تحديث: May 08, 2015 ⏰

أضِف هذه القصة لمكتبتك كي يصلك إشعار عن فصولها الجديدة!

One Night's Dream "Belieber's Diary Part 2"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن