Anonim'den
Sabah abim odama dalıp beni uyandırdığı için ona çok kızgındım çünkü beni birisinin uyandırmasını hayatta sevmiyordum. Yataktan sinirle kalktım ve dolabımdan siyah kot pantolon ve mavi renginde bir bluz çıkartıp giydim. Ben pazarlama ve muasebe işinde çalışıyorum. Makyaj masama oturup kıyafetimi giymeden önce fişe taktığım maşayı aldım ve saçlarımı bukle bukle yaptım sonra da vestiyerden yeni aldığım siyah topuklu botlarımı giydim. Evden çıktım ve arabama atlayıp iş yerine gittim, iş yerindeki işlerimi hallettim ve iş yerinin kapısın kilitleyip çıktım. Dışarı çıkıp arabama bindim ve telefonumun bluetooth'unu açıp arabaya bağlayıp şarkı açtım ve arbayı çalıştırıp gidiceğim müşterinin olduğu yere doğru sürmeye başladım.On oniki dakika sonra telefonum çaldığında ' Ozan Kuşum arıyor... ' yazısını gördüm, hemen açıp konuşmaya başladım.
"Günaydın"
"Günaydın"
"Naber, işin yoksa buluşalım mı aşkom?"
Aşkom demesine takılmadım çünkü ilk tanıştığımızdan beri bana aşkom diyordu.Ona birşey demedim öyle demesine seviyordum ama ben ona demezdim,sevmezdim böyle şeyler demeyi, hem de arkadaşım olan birisine,hayatta demem.Ona cevap vermediğimi anladığımda konuşmaya başladım.
"Olur kanka da benim sana birşey demem lazım"
"Neyle ilgili fıstığım?"
"Eee...Buğra ile ilgili ve biraz da benimle ilgili"
"Allah Allah noldu ki, seninle ilgili olan şey ne?"
( yazar: eben )
Evet,Buğra'yı tanıyordu,hatta ve hatta Buğra'ya anonim olmam konusunda bana yardım etti ama içten içe de Buğra'yı sevmiyordu.
"Ben Buğra'la anonim olarak konuşuyorum ya "
"Eee? Ne çıkıcak acaba bunun altından?"
"Hiçbir şey çıkmıyıcak,neyse devam ediyim. Ben normalde Buğra ile aynı mahalledeyim ya,o buraya iznini kıllanıp gelince ona çok kısa bir şekilde kendimi göstericem ama o benim anonim olduğumu bilmiyicek çünkü öğrenirse benden nefret eder ve uzaklaşır."
"Bir dakika sen bana ' ben hiçbir zaman ona kendimi göstermiyicem ' diyordun, ne değişti?"
"Bilmiyorum kanka"
Ozan'la konuşup kapattıktan sonra telefonuma 6 tane bildirim gelmiş olacak ki 6 kere bildirim sesi geldi. Bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti, bilinmeyenin mesaj sayfasını açtım.
___________
Kolumu kaldıracak halim yok ve size bölüm atıyorum. Lütfen bol bol yorum yapıp şu alttaki parlamayan yıldızı parlatırsanız çok çok mutlu olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Yârim | Texting
Teen FictionBu hikaye can sıkıntısından dolayı yazılmıştır.Argo,küfür vb. kelimeler mevcuttur. Hikayenin benzeri @AselRavzaGedik hesabımda. LGS sınavım olduğu için çok bölüm atamıyorum.