9.

66 4 0
                                    

Bugün dışarıya çıkıp bana takıntılı olan mafyayı şikayet etmeye gidecektim. Üstümü giyip asansöre bindiğimde yanıma bir adam gelmişti,yüzüne bakmadım ama tanıdık bir koku geliyordu adamdan.başımı kaldırdığımda askerden yeni gelen ve benim haberim olmayan bir Buğra duruyordu yanımda,benim kalbim onu gördüğü andan itibaren hızlı hızlı atmaya başladı. Asansörün kapısı açıldığında hemen asansörden çıktım ve apartmandan çıkıp arabamın yanına gelip bindim.

Dün bir tane okuldan çağırmışlardı öğretmen olmam için o yüzden şimdi o okula gidecektim.Edebiyat ve Kimya derslerim çok iyi olduğu için belki edebiyat dersini seçerdim.Okula geldiğimde daha öğrenciler derse girmemişlerdi,kenarda ayakta duran kız-erkek karışık grubun yanına gittim.Beni ilk kumral,yüz hatları belirgin olan bir çocuk fark etmişti.

"Buyurun,kime bakmıştınız?"

"Beni müdürün odasına kadar götürür müsün ya da  bana odasını tarif et ben gidiyim?"

"Olur,ben size müdürün odasına kadar eşlik edeyim."

Arkadaşlarına dönüp beni müdürün odasına götüreceğini haber verdi.Birlikte müdür odasının kapısına kadar geldiğimizde ona teşekkür edip müdürün kapısını çalmıştım,o da arkadaşlarının yanına gitmişti.İçeriden "Gel!" sesi geldiğinde içeriye girdim.

"Buyurun,ne için gelmiştiniz?" 

"Bana dün okulunuzdan öğretmenlik için bir mesaj gelmişti.Ben onun hakkında sizinle konuşmak için gelmiştim."

"Evet,şimdi hatırladım.Edebiyat,Matematik,İngilizce derslerimizde öğretmen açığımız var.Bunlardan hangi dersiniz iyi ve hangisini istiyorsunuz?"

"Benim Edebiyat dersim çok iyidir ve Edebiyat dersini seçiyorum."

"Peki o zaman Edebiyat hocamız olarak haftaya sizi buraya bekliyoruz."

"Peki efendim.İyi günler."dedim ve ayağa kalkıp elimi uzattım,müdürde ayağa kalkıp tokalaştık.Ben elimi ondan çekip kapıya ilerledim ve çıktım sonra okuldan da çıkıp eve gittim.Kendime kahve yapıp balkona çıktım,dışarıda simsiyah giyinimli bir adam vardı bahçeyi kazıyordu hava çok soğuk olduğu için balkondan çıkıp oturma odasına gittim ve oturdum.Aklımda hala o adam vardı neden orayı kazdığını düşünüyordum.Gece olduğunda uyumuştum.

***

Gece bir çığlık sesiyle uyandığımda yataktan hemen kalkıp balkona koştum,gördüğüm görüntüyle başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüş gibi hissettim.Aklıma eski yaşadığım olay gelince gözümden yaşlar akmaya başladı.


6 Sene Önce 

Annemle babam (baba ve anne demeye bin şahit isteyen anne baba faktörleri) yine kavga ediyorlardı o adam yine eve içip içip geldiğinde hiç bir şey yapmayıp kendimi yatağıma attım ve uyumaya çalıştım.O kadar çok sesleri geliyordu ki kenarda duran telefonumu ve kulaklığımı alıp müzik açıp dinlemeye başladım.

Bir süre sonra tam belim ve göğsüm arasında büyük bir el hissedince gözlerim kapalı olsada yaşardı.Ardından gözlerimi açtığımda o babam denilen adam kulağıma eğilip fısıldadı.

"Seni istiyorum kızım" diyen o adamın iğrenç sesini duyduğumda kusmak geldi içimden.Bendeki ellerini çekip kapının oraya gittiğini hissettim ve tam gitti diyecek iken kapının kilit sesini duydum.Kapıyı kilitlemişti şerefsiz.Yanıma gelip beni kendine döndürdü ve dudaklarıma kapanıp tüm iğrençliğiyle öpmeye başladı.Ne kadar omuzlarından itmeye çalışsam da yapamadım,beni kollarıyla çok sıkı tuttuğunda bu sefer gözlerim korkuyla açıldı ve dudaklarını dudaklarımdan ayırıp konuşmaya başladı.

"Kızım,rahat durmazsan çok acır bak ,rahat dur ki canını yakmayayım."dedi tekrar fısıltıyla ardından cebindeki bez parçasını çıkarıp ellerimi ve ayaklarımı bağladı ve yataktan kaldırıp yere yatırdı.Asıl şimdi benim işkencem başlıyordu ve hiç istemediğim hayatım boyunca kendimi suçlu hissedeceğim şeyi yapıp bana zorla sahip oldu ve ben hiçbir şey yapamadım kendimi bile koruyamadım.Ne kadar bağırsamda hiçbir işe yaramamıştı.

Kaç saat geçti bilmiyorum ama sabah ezanının okunduğuna dair bir ses duydum.Babam denilen adam benim üstümden çekilip bu sefer parmaklarıyla dudaklarıma dokundu kafamı ne kadar çekmek istesem de çekemedim kurtaramadım ondan kendimi,çok sıkı tutmuştu beni.Ardından tekrardan kulağıma eğilip konuştu.

"Senin tadını çok beğeniyorum canım kızım."dedi ve sırıtarak üstümden kalktı.Kadınlığımda çok büyük bir sızı vardı ve bunun beni çok zorlayacağını biliyordum.Sonra ayaklarımı ve ellerimi çözüp yanımdan uzaklaştı,kapının önüne gelip kapının kilidini açtı ve çıkıp gitti.

Kendimi o kadar halsiz hissediyordum ki hiçbir şey yapmayıp sadece yırtık kıyafetlerle yatağıma geçtim ve yorganı üzerime çekip ağlayarak uykuya kendimi bıraktım.

_________________

Lavinia'nın bu kadar şey çektiğini öğrendikten sonra ,Lavinia gördüğü şeye karşı ne yapıcak?

Lütfen bol bol yorum yapıp alttaki yıldıza tıklarsanız çok mutlu olurum.  

Asker Yârim | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin