Lyder??

44 3 0
                                    

Da jeg hadde spist siste del av yoghurten hev jeg begeret i bosset og gikk ut i stuen. Jeg skrudde på tven og så om det var noe bra på en av kanalene. Jeg sjekket minst 70 kanaler. SHIT! Det var en dame som jeg absolutt kjenner. Hun var læreren min i tredje klasse. Det så ut som hun hadde grått siden øynene hennes var helt røde. Hvorfor skulle nyhetene komme kl 4 om natten? Jeg skrudde opp volumet på tven og dette var hva (den tidligere læreren min) fortalte: "kjære alle mine elever. dette er en katastrofe. Skolen har brent ned i natt og dere blir nøtt til å bli flyttet til en annen skole på andre siden av byen. Vi vet ikke årsaken til brannen men to elever er funnet døde. Micky karles og maja vittnef" Hun tiet og jeg skrudde av tven. Det var to av de jeg hadde gått i klasse med siden jeg var liten. Meg og Maja var ikke bestevenner men hun var skikkelig snill. Micky var ganske søt og han hadde jeg vært bestevenn med i barnehagen (jeg vet han er en gutt men hallloooo han er super snill). Jeg hadde lyst til å løpe opp trappen til mamma og pappa da jeg plutselig hørte noe fra kjelleren. Det var krafse lyder som om noen dro seg etter fingrene opp trappa. Jeg glemte helt det med att to av vennene mine var døde og begynte å gå mot kjellerdøra. Lydene kom gradvis nærmere og jeg ble helt syykt skremt. (Jeg liker ikke noe av det som er skummelt). Jeg tenkte på om jeg bare skulle løpe opp på rommet mitt og glemme lydene i trappa. NEI! Dette skulle jeg klare så jeg tok sakte i dørhåndtaket og Opnet døra.

Neste kapittel kommer snart!!:D

DreamsWhere stories live. Discover now