Tendili. Tenden kast ettiğim tenimiz ve dilimiz. Düşüncelerimle anlamlandırdığım bu kelimeyi size açıklama gereği duyuyorum. Açıklayabildiğim herşeyi açığa dökmeyi fazlasıyla seviyorum. benim adım Talu.
Dünyaya geldiğim sürecin ilk yılları aklımdan silinmişti. Anılarımı ve ilk gözyaşlarımı hatırlayamıyordum.
içim sinsi bir düşünceyle dört bir yandan sarılmıştı sanki. Ben bunları unutmuşken çok daha ileride şu anı unutacaksam yaşamamın anlamı ne olacaktı?Bu sorunun 2 cevabı vardı benim için. İlk cevap İnfantil amnezi yani hayatımın ilk yıllarıdanki bir çok yaşanmışlıklıları unutabileceğim ve sıradan görüp üzerini çizeceğim. İkinci cevap milyarlarca insan sayısının her günki artışına bir yenisi eklenen sıradan bir insan.
Farkettiysen her iki cevaptada sıradanım. Kendimi sıradan gören ben miyim? bu cevapları yazan benim bana bu cevapları yazdırabilen zihnim ve zihnimi yazabilen asıl benin arkasında yatan yaratıcım olduğuna inandığım kişi benim kendimi sıradan gördüğümü anlıyordur ve bana kızıyormudur merak etmiyor değilim. Neticede cevap evet kendimi sıradan görüyordum.
Kendime göre ben sıradan değildim. Ama dışarıdan kendime baktığımda sıradandım. Yetersizliklerim takıntılarım kurmacalarım ve kendime fazlasıyla büyük geldiğini düşündüğüm ama kaldırabildiğim acılarım zihnimde fazlasıyla yoğunken benim bir düşünceyi bölüp çeşit çeşit soruya dökebilmem ve kendi cevaplarımı sorgulamam zihnimdeki karmaşıklığa bir çözüm değil
tüm o satırları bir kenara atmışken sen hayatımı bilmediğin halde beni tanıyabilmek için bunu okuyacaksın belkide seni asla tam anlamıyla anlayamayacak olsamda sana anlayabileceğin beni anlatmak için bunları yazıyorum.
En başı hatırlıyor musun? sana yazmıştım. Açıklandırabildiğim herşeyi açığa dökmeyi fazlasıyla seviyorum. Bu sana verebileceğim bir değerin göstergesi