*6*

516 49 0
                                    

Sunoo pov - သူမ..သူမပြန်လာ...ပြန်လာပြီလားးး

Sunghoon - sunoo...sunooလားးsunoo ခဏစောင့်အုံးးsunoo ထင်သလိုမဟုတ်ဘူးး

Yuji - oppa မသွားနဲ့နော်.....oppa ညီမပြောတဲ့အတိုင်းမလုပ်ရင်.....ဘာဖြစ်သွားမယ်ဆိုတာ သိတယ်မှတ်လားးးး

Sunghoon Yuji ဖက်ထားတာကိုဖယ်ပြီထွက်ပြေးသွားတဲ့ sunoo အနောက်လိုက်ဖို့ လုပ်တော့ အနောက်ကနေ ထက်ပြီးသိုင်းဖက်ကာ ပြောလာတဲ့ Yuji စကားကြောင့် ထွက်ပြေးသွားတဲ့ sunoo ရဲ့ ကျောပြင်လေးကို ရပ်ကြည့်‌နေရင်းသာ ကျန်ခဲ့လေရဲ့

Sunghoon pov - sunoo hyungတောင်းပန်ပါတယ် hyungဒီ ပြသနာတွေဖြေရှင်ပြီးမှ မင်းကို အကုန်‌
ပြောပြပါ့မယ် ကိုယ်ကို ခဏလောက်စောင့်ပေးပါ sunoo
_________
Sunoo ငိုပြီ ထွက်ပြေလာပင်မဲ့ စိတ်ကတော့ sunghoonစီမှာသာရောက်နေလေရဲ့

Sunoo - ဘာလို့လဲ...ဘာလို့လဲ...သဘောကျတယ်ပြောပြီ..အခု‌ကျတော့ မြင်ရဲ့သားနဲ့ အနောက်ကတောင်မလိုက်လာဘူးးး sunghoon hyungတကယ်မကောင်းဘူးးးသူမ hyungအနားရှိနေရင် ကျွန်တော်ကို ဆက်ဆံပုံက အမြဲပြောင်းနေရတာလဲ...

Sunoo စိတ်ညစ်ညစ်နဲ့ ဟန်မြစ်မှာ suju ထိုင်သောက်နေတုန်း သူ့ အရှေ့ရောက်လာတဲ့ ခြေထောက်တစ်စုံကြောင့် sunoo ပျော်သွားကာ.....

Sunoo - sunghoon hyung...... sunghoon hyung လားးးဘာလို့ အခုမှရောက်လာတာလဲ ကျွန်တော်အကြာကြီးစောင့်နေရအောင်....ဘာလို့လုပ်တာလဲ....အဲ့ကောင်မလေးနဲ့ကော ပြန်အဆင်ပြေသွားပြီလားးးးကျွန်တော်ကကော....ကျွန်တော်ကကော....

Niki - mochi.....စိတ်ထိန်းစမ်းး....ဘာတွေများဖြစ်လို့ အရက်တွေသောက်နေရတာလဲ.....အသက်မပြည့်သေးဘဲနဲ့ ဘာလို့သောက်နေရတာလဲ.....

Sunoo - sunghoon hyung ကဘာလို့ mochi လို့ခေါ်နေရတာလဲ....nikiကိုတောင်သတိရသွားအောင်လာလုပ်နေတယ်......

Niki - sunoo ကျွန်တော် ဒေါသထွက်လာပြီနော်.....ကျွန်တော်ကို သေချာကြည့်စမ်းးး sunghoon မဟုတ်ဘူးးးးကျွန်တော် niki....sunoo ကိုသဘောကျနေတဲ့ကောင်ကြီးးးးသေချာကြည့်စမ်းပါ......

Sunoo - niki...niki.....ငါတောင်း....တောင်းပန်ပါတယ်.....သူမပြန်ရောက်လာတော့.....ငါ့ကိုဂရုမစိုက်တော့ဘူးးအရင်လိုပြန်ဖြစ်တော့မယ်ထင်တယ်....ငါ...ငါကြောက်တယ်......သူငါ့ကိုထားသွားမှာ...ငါကြောက်တယ်.....

three brothers Where stories live. Discover now