*8*

488 46 0
                                    

Sunghoon - ဟေးးးniki တံခါးးလာဖွင့်စမ်းမင်း sunoo ကို ဘယ်မှာ ဖွတ်ထားးတာလဲ မြန်မြန် ပြန်ပေးစမ်းးးး

Niki - ခဗျား ညကြီးမင်းကြီး သူများအိမ်ကို ဘာလာလုပ်တာလဲ....ဒီနေရာကို ဘယ်လိုဝင်လာတာလဲ...ထွက်သွားလိုက်တော့.....

Sunghoon - ငါက ဘာလို့ထွက်သွားရမှာလဲ....sunoo ဘယ်မှာလဲ အခုချက်ချင်းငါ့စီပြန်ပေးလိုက် မဟုတ်လို့ရတော့ ငါရဲတိုင်ပစ်မှာနော်.....

Niki - နေပါအုံး‌....နေပါအုံးး ခဗျားကဘဲ ရဲတိုင်မယ်လေးဘာလေးနဲ့...ခဗျာ အခုရပ်နေတဲ့နေရာက ကျွန်တော်ပိုင်တဲ့ နယ်မြေထဲမှာနော်.....

Sunoo - niki ဘယ်သူနဲ့ စကားပြောနေတာလဲ....

အနောက်ကနေ ထွက်လာတဲ့ sunoo ကိုမြင်တော့ niki ကိုတွန်းဖယ်က အထဲသို့အတင်းဝင်ပြီး sunoo ‌ကိုပြေးဖက်မိလေရဲ့

Sunghoon - sunooရယ် ကိုယ်မင်းကိုအရမ်းစိတ်ပူနေတာ....ဘာလို့ အကြာကြီးပျောက်သွားး‌ရတာလဲ....

Sunoo - sunghoon hyung လားး ကျွန်တော်ကို လွတ်ပါ....ကျွန်တော်ကိုလွတ်ပေးးး

Niki - ဟေ့လူ ခဗျားများနေပြီနော်....အိမ်ထဲလဲ အတင်းဝင်သေးတယ် အခု သူများရည်းစားကိုပါ အသားယူနေတယ် ခဗျား မဟုတ်တော့ဘူးနော်...

Sunghoon - မင်းပေါက်ကတွေလာပြောမနေနဲ့ sunoo က ငါ့ကိုဘဲသဘောကျတာကို ဘာလို့မင်းနဲ့ တွဲရမှာလဲ....

Sunghoon ပြောလိုက်တဲ့စကားက sunooကို တော်တော်အထိနာစေသည်

Sunoo - ဘယ်သူက... hyung ကို‌သဘောကျလို့လဲ....ဘယ်သူက hyung ကို သဘောကျတယ်ပြောနေလို့လဲ....

Sunghoon - sunoo ကိုယ် စကားပြောလောသွားလို့ပါ....ကိုယ်မင်းကိုအရေးကြီးပြောစရာရှိတယ် ကိုယ်နဲ့ အိမ်ပြန်လိုက်ခဲ့ပါ sunoo.....

Sunoo - မပြောချင်ပါဘူးးးးအိမ်လဲပြန်မလိုက်ဘူးးniki နဲ့ဘဲနေမှာ...ကျေးဇူးပြုပြီးထွက်သွားပေးးပါ..

Sunghoon - sunoo ကိုယ့်ကို စိတ်ဆိုးနေသေးတာလားး ကိုယ်တောင်းပန်ပါတယ်..အခုလောလောဆယ်နဲ့ ကိုယ်နဲ့ ပြန်လိုက်ခဲ့ပါနော်...

Sunoo - ထွက်သွားးလို့ပြောနေတယ်လေ....

Sunghoon - sunoo....

three brothers Where stories live. Discover now