*7*

487 47 0
                                    

Sunoo - လက်ထပ်မယ်......

Yuji - ဟုတ်တယ်လေ...အယ် sunooမသိဘူးလားး Yujiနဲ့ sunghoon oppaနဲ့ကငယ်ငယ်လေးထဲက စေ့စပ်ထားတာလေ ငယ်ငယ်‌လေးထဲကသိတဲ့လူကိုတောင်မပြောပြဘူးဆိုတော့ sunooနဲ့ sunghoon က Yuji ထင်သလောက်မရင်းနှီးဘူးထင်တယ်နော်.....

Jay - မင်းဘာစကားးးပြောတာလဲ....ငါလုပ်လိုက်ရ.....

Jake - ဟဲ့ကောင် စိတ်လျော့ဟ.....

Sunoo - အော်...လက်ထပ်တော့မှာလားးး ဂုဏ်ယူပါတယ်နော် sunghoon အခုကျွန်တော် လုပ်စရာလေးရှိလို့သွားလိုက်ပါအုံးမယ်နော်......

ငိုချင်နေပင်မဲ့လဲတောင့်ခံကာ အလှဆုံးပြုံးပြပြီး ထွက်လာဖို့လုပ်နေသော sunoo အား nikiက လက်ကိုပြန်ဆွဲလိုက်ကာ.....

Niki - သတင်ကောင်းတွေပြောနေကျတော့ ကျွန်တော်လဲ သတင်းကောင်းပြောရအုံးမယ်....ကျွန်တော်နဲ့ sunoo နဲ့တွဲနေကျပြီ....ဟီးဟီးးး

Sunoo - niki ဘာတွေပြောနေတာလဲ.....

Niki - sunoo တိုးတိုးနေ ကျွန်တော်အခုလိုမလုပ်ရင် sunoo အရှုံးသမားဖြစ်နေလိမ့်မယ်.....

Niki sunoo နားကပ်ပြီး ရှင်ပြလိုက်မှ သဘောပေါက်သွားတဲ့ sunooက

Sunoo - ဟီးဟီး...ဟုတ်တယ် အစကတော့ 1လလောက်ပြည့်မှပြောဖို့လုပ်ထားတာ အခုပြောလိုက်တော့လဲအဆင်ပြေတာပေါ့.....

Sunghoon - အဲ့လိုဖြစ်လို့မရဘူးးလေ sunoo......ကိုယ်က....

Niki - ဘာလို့မရရမှာလဲ...ကျွန်တော်လဲ သူ့ကိုကြိုက်တယ် sunooလဲ ကျွန်တော်ကိုကြိုက်လို့တွဲတာလေ....ခဗျားက ကြားထဲက ဘာမရဘူးပြောနေတာလဲ.....

Sunghoon - အဲ့ဒါက....ဟို....

Sunoo - ဟုတ်တယ်လေ sunghoon hyung niki ပြောတာဟုတ်နေတာဘဲ hyung တောင် လက်ထပ်မဲ့လူရှိနေတာဘဲ ကျွန်တော်လဲ ကျွန်တော်ကြိုက်တဲ့လူနဲ့တွဲခွင့်ရှိတာဘဲကို......

Sunghoon - sunoo ကိုယ်နဲ့ စကားးခဏလောက်ပြောရအောင်....ကိုယ်အရေးကြီးပြောစရာရှိလို့.....

Sunoo - ကျွန်တော်မအားဘူးးးးniki နဲ့ dateဖို့လုပ်ထားတာ နောက်တောင်ကျနေပြီ သွားမယ် niki......

Niki - ဟုတ် ကျွန်တော်လာပြီ hyung....သွားလိုက်ပါအုံးမယ်နော်..အော်ဒါနဲ့.....

three brothers Where stories live. Discover now