Sunghoon - မပြုလုပ်နိုင်ပါဘူး....ကြွရောက်လာကျတဲ့လူကြီးမင်းများခဗျာ....ဒီလက်ထပ်ပွဲဟာအစကတည်းကအတုအယောင်တွေပါ....jay....ဖွင့်လိုက်တော့...
Sunghoon father - အဟွတ်...အဟွတ်မင်း...မင်းဘာလို့ အဲ့လိုတောင်လုပ်ရက်ရတာလဲ.....မင်းကငါအယုံကြည်ရဆုံးသူငယ်ချင်းဖြစ်ခဲ့တာ...အဟွတ်...ငါမင်းတို့မိသားစုနဲ့ ပက်သတ်စရာအကြောင်းမရှိတော့ဘူးးးအဟွတ်....
Yuji father - ခဗျားကြီးမြန်မြန်သေစရာရှိသေလောက်ပါတော့...ဘယ်လိုလဲ အဆိပ်သောက်လိုက်တော့အရသာဘယ်လိုလဲ....ခဗျားသားအရှယ်ရောက်လာရင် ရှယ်ယာရှင်တွေအရှေ့ပြောခဲ့တဲ့အတိုင်း ခဗျားသားနဲ့ ကျွန်တော်သမီးလက်ထပ်ရမှာပါ...ခဗျားကြီးသေးသွားရင် ခဗျားရဲ့ ရှယ်ယာတွေနဲ့ သာပေါင်းလိုက်ရင် ကျွန်တော်ကရှယ်ယာအများဆုံးဖြစ်တော့မှာ....အဲ့တော့သေသင်ပြီထင်တယ်.... good bye.....
Sunghoon - အဲ့လောက်ဆိုရှင်းလောက်ပြီထင်တယ်...ရဲတွေခေါ်သွားလို့ရပြီ....
Yuji father - ငါမဟုတ်ဘူးးအဲ့အသံကလူကငါမဟုတ်ဘူးးးလို့ပြောနေတယ်လေ....ငါ့ကိုလွတ်ငါ့ကိုလွတ်...
Girl - ဟယ်ဘယ်လိုတောင်လဲ အချစ်ဆုံးသူငယ်ချင်းတွေသတ်ပြီးရှယ်ယာတွေလိုချင်ရတယ်လို့....အမလေးလေးလောကမှာ ဘယ်သူမှမယုံရပါလားနော်.....
Yuji - oppa...oppa yujiအဖေလုပ်ခဲ့တာတွေဘာမှမသ်ဘူးနော်....oppa ကျွန်မကိုချစ်တယ်မှတ်လားးးအဖေလုပ်ခဲ့တာကyuji နဲ့ဘာမှမဆိုင်ဘူးးလေ လက်ထပ်ရအောင်..လက်ထပ်ရအောင် oppa...
Sunghoon - မင်းပါးစပ်ကအဲ့လိုထွက်နိုင်သေးတယ်ပေါ့....အခုချက်ချင်းဆွဲထုတ်လိုက်စမ်းးးး
Sunoo - sunghoon hyung.....
Sunghoon - sunoo အခုသိသွားပြီမှတ်လားးးး hyung ကိုခွင့်လွတ်ပေးနိုင်မလားဟင်..... hyung ချစ်ခဲ့တာအမြဲမင်းတစ်ယောက်ထဲပါ sunoo....
Sunoo အရှေ့ဒူးထောက်ထိုင်ကာ....ချစ်ခွင့်ပန်နေတာ sunghoon ဆိုပင်မဲ့ sunoo စိတ်ထဲမှာ nikiကိုသာတွေးနေမိသည်....
Sunoo pov - ငါ....ငါချစ်နေမိပြီ....ငါniki ကိုချစ်နေမိပြီ.....
Sunoo - hyung....ကျွန်တော်တောင်းပန်ပါတယ်.....
YOU ARE READING
three brothers
Romanceအကိုအရင်းမဟုတ်တဲ့ အိမ်နီးချင်းကိုကို သုံးယောက်ရဲ့ချစ်စရာကောင်တဲ့ပိစိလေးကို မရရအောင်လိုက်မဲ့ japan ကောင်လေးးးး Start - 30.8.2022 End -13.11.2022