*9*

447 40 0
                                    

Sunooနဲ့niki အတူနေပြီကျောင်းတက်တာတော်တော်ကြာခဲ့ပြီ nikiရဲ့ ဂရုစိုက်မှုတွေကြောင့် sunoo ဘဝ‌ကသာသာယာယာဘဲ ပြသာနာဆိုတာမရှိသလောက်ဆိုပင်မဲ့ nikiရဲ့ တစ်ခါတလေ လုပ်တက်တဲ့ အပြုအမူတွေက လူကိုရင်ခုန်မြင်ပြီးသေစေချင်နေတဲ့အတိုင်းဘဲ တကယ်မကောင်းတဲ့ကောင်းလေး niki......

jay hyung တို့ Jake hyung တို့နဲ့အဆက်အသွယ်ရှိနေတုန်းဘဲ jay hyung ကြီးကတော့ သူ့ ကြောင်ပေါက်မှကြောင်ပေါက်ဖြစ်နေလေရဲ့ Jake hyung ကျတော့ hesseung ဘယ်လောက်ဘဲ အထာပေးပေး နည်းနည်းလေးတောင် hesseung ကိုပြန်ကြိုက်ပုံမပေါ်တာကြောင့် hesseung ခဗျာသနာစရာလေးဖြစ်ရရှာ hesseung hyung ကြီးနဲ့ တစ်နေ့တော့ကံကောင်းမှာပါလေ....

Niki - sunoo ရေ သွားမယ်.....ပဲများမနေနဲ့တော့ ဟိုမှာ jay hyung တို့ Jake hyung တို့စောင့်နေကျပြီ......

Sunoo - ဒီသောက်ကလေးလေးကတော့ ငါဘယ်မှာပဲများနေလို့လဲ တကယ်ပါဘဲအရူးကောင်ရ...ငါလာပြီ

ဒီနေ့က hyung တွေရဲ့ ဘွဲယူတဲ့နေ့ပေါ့ sunghoon hyungကို မေ့ဖို့ကြိုးစားနေတဲ့အချိန်မို့လို့လားမသိဘူး မတွေ့ရတဲ့ 1နှစ်ကျော်လောက်ကြာမှ ပြန်တွေ့ရမယ်ဆိုတဲ့အတွေးက တကယ်ကို စိတ်လှုပ်ရှားနေမိတာကတော့အမှန်ပင်....

Jungwon - sunoo လာပြီလား မင်းကလဲ ကြာလိုက်တာ....ငါတို့မှာစောင့်နေရတာအကြာကြီးဘဲ.....

ကျောင်းထဲဝင်ဝင်ချင်းအာပြဲ jungwon ရဲ့ဘေးမှာ ရပ်နေတဲ့ sunghoon ကိုတွေ့တော့ ရင်ခုန်သံတွေကအရင်လိုမဟုတ်တော့ဘဲ ပုံမှန်ဘဲဖြစ်နေလေရဲ့

Sunoo pov - sunghoon hyung ပိန်လာလိုက်တာ‌....နေကောင်းရဲ့လားမသိဘူးးဟို Yujiမ သူများဟာကို ယူးသွားပြီး ကောင်းကောင်းမွန်မွန်မထားဘူးးတကယ်ဟာမ....

Sunghoon pov - ပြူတူတူလေးစိုက်ကြည့်နေတဲ့ကောင်လေးက အရင်တိုင်းချစ်ဖို့ကောင်းနေတာဘဲ.....

Niki သူ့ဘေးက ပေါက်စကို ပေါက်ထွက်မတက်ကြည့်နေတဲ့ sunghoon ကြောင့် စိတ်မကြည်ဖြစ်လာကာ sunooကိုအနောက်ကနေသိုင်းဖက်လိုက်ပြီ...

Niki - sunoo.....ကျွန်တော်ဗိုက်ဆာတယ်....

ဗိုက်ဆာတယ်ဆိုကာ.....sunoo ပါးဖောင်းဖောင်းလေးကိုလာကိုက်တဲ့nikiကအရင်ကလဲခဏခဏလုပ်ဖူးနေပင်မဲ့အခုချိန်ထိအဲ့လိုလုပ်လိုင်တိုင်း ရင်ခုန်နေဆဲ....

three brothers Where stories live. Discover now