Han Jisung
A nap hamar eltelt. A gyerekek mint mindig, rosszak voltak. Valamiért akkor mégis jobban feldühítettek, mint máskor. Máskor mindig le tudtam nyugatni magam, de aznap a kínzó szorító érzés a mellkasomban nem engedett, így én is frusztráltabbá váltam.
Az első ebédszünetben félrevonultam, és tárcsázni kezdtem Minho számát. Egy...kettő...három...nem vette fel. Újból tárcsáztam, de ismét sikertenül.
Elkönyveltem annak, hogy biztosan csak bemelegítenek, és nem hallja. Mekkora egy barom voltam. Nem is tudom, miért nem tettem valamit.
Aztán egyszer 15:36-kor mikor már otthon főztem az ebédet egy hatalmas nyilaló érzést éreztem a szívemben. Három másodperc múlva még egyet, ez viszont erősebbé vált.
Azon kaptam magam, hogy zokogva kapaszkodtam a konyhapult szélébe, levegőért kapkodva. A három cica hangosan nyávogva szaladtak körbe körbe a nappaliban. Mintha minden megbolondult volna.
Két perc múlva Minho neve jelent meg a telefonom képernyőjén. Nehézkesen, a mellkasi fájadalmaktól szakadozott mozdulatokkal nyomtam meg a zöld gombot, majd a fülemhez emeltem a készüléket.
-Halo? Minho? Ugye minden rendben van veled?-szóltam bele a telefonba rekedten, és nehezen.
-Lee Minho hozzátartozója?-jött egy idegen hang a telefon másik végéről, mire a szívem egy hatalamasat dobbant.
-I-igen..
-Be kell jönnie a kórházba, Lee Minho súlyos autóbalesetet szenvedett. Pár perce vesztette életét. Őszinte részvétem!-ejtette ki a számomra legfájdalmasabb szavakat.
-Minho?-nyögtem ki nehezen, a sírás határán.-Minho, meghalt?
Válasz azonban nem érkezett, s az illető kinyomta a telefont. Hatalamsakat próbáltam lélegezni, hogy elegendő levegőt juttassak a tüdőmbe.
Minhóm...nem hagyhattál itt!
Egyszer csak Dori, az egyik cica ráugrott a távirányítóra, miáltal bekapcsolt a tévé. Sokkoltan hallgattam végig a híreket, amiket a nő mondott.
-...pár perccel ezelőtt frontálisan ütközött két autó a negyedik kerület környékén.-bemutatva a képeket fel kellett fognom, hogy az a fekete autó a Minhóé.-a szemtanúk állítása szerint a kék autó éppen előzött. A fekete autó söförje próbált fékezni, de már sikertelenül, a kék autó teljes gázzal belehajtott. A rendőrség szerint a kék autó sörörje ittas állapotban volt. Sajnos a fekete autóban ülő férfi a helyszínen azonnal életét veszítette, az irtai alapján tudták csak beazonosítani a 23 éves fiatal férfit. A kék autó söförje kritikus állapotban kórházban fekszik...
-Elég, elég! ELÉG MÁR!-kiabáltam magamból kikelve, s leborultam a földre. Zokogtam, alig kaptam levegőt.
Elveszítettem az egyetlen embert az éltemben, aki valaha éreztette velem az őszinte szerelmét. Elveszítettem a másik felem, akiért nap mint nap érdemes volt kikelnem az ágyból. Elveszítettem Minhót.
2022.10.03.
KAMU SEDANG MEMBACA
I'LL FOLLOW YOU MINHO | MINSUNG
RomansaFINISHED STORY! Minho és Jisung már három éve, hogy egy párt alkotnak. Csodálatos életük van együtt. Mindenki szerint egy gyönyörű pár. Ez nem csak látszat, mert igazából is egy csodalatos párt alkotnak együtt. Mindent megbeszélnek, és mindig segíte...