two(18+)

6.3K 54 0
                                    

Mély levegő... - mondogatom magamban minden másodpercben.

Nem kell félni ez csak egy kis repülés.
Lábaim remegnek,mint a nyárfalevél amit éppen hűvös szellő sodor át.

Erős feszítő érzés keletkezik a combomon,mintha karfának használná valaki a lábam,pedig csak nyugtató mozdulatnak szánta. Szeme szikrákat szór az aggodalomtól.

-Szerelmem még meggondolhatjuk magunkat és hazamehetünk.

Nem hagyhatom,hogy azt higyje nem akarok menni,miközben minden álmom megismerkedni a rokonaival. Nyugtatóan helyezem a kezem az övére,ami combomon pihen. Mosolyt erőltetek az arcomra,majd csókot lehelek arcára. Ami persze,hogy nyilvános és heves csókcsatára alakul át. Hirtelen szűnik meg minden bajom létezni, csak ő és én vagyunk. Szeretjük egymást.
Az egész repülő a miénk volt,nemtudom honnan futotta neki magánutazásra. Kicsatolom magam,hogy az ölébe áttudjak terpeszkedni, közbe combjaim közt megéreztem ágaskodó férfiasságát,ami konkrétan alul bökdösött...

Halk nevetés szalad ki belőlem, de odanyúlok és kiszabadítom az egyszeműt. Hát ki lennék én,ha nem segítenék neki?

Leveszi szépen,óvatosan rólam a pólóm majd a melltartóm is. Mellbimbóim nyelvével kényeztetni kezdi miközben alul matatott a szoknyám alatt. Bugyim nem veszi le, csak félretolja és szépen lassan hatol belém ujjaival. Érintésétől elkábulok, így még annyi sincs bennem,hogy kiverjem neki hiába is akarnék örömöt okozi.
Mikor közel érzem magam a csúcshoz kihúzza belőlem ujjait és ő hatol belém.
Hirtelen keletkezik bennem az érzés, így hát hangos nyögés tör ki belőlem.
Érzelmes pillanat ,de az se érdekelne,ha csak egy játékként használna, akit akkor húz a faszára,amikor olyan kedve van. Hirtelen élvez el belém,még időben kihúzni sincs elég ideje.
Vissza igazítja a fehérneműm és minden ruhám összeszedi. Felhúzza rám,mint egy babára utána pedig puszit nyom a homlokomra,visszaültet a helyemre és becsatolja az övem is.

-Aludj szerelmem, kell az erő addig míg odaérünk.

Elnyom az álom.

Gondolataim II. (18+)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant