Rózsacsokor, bombon és valami kurva szar kazetta.
Igen, pontosan ilyen az új randipartnerem. Haja oldalra fésülve, öltönyben jelenik meg előttem tökéletesen megkötött nyakkendővel.Szuper, mégegy anyuci pici fia...
Kedvesen megköszönöm a virágot és még a boldogsághormon növelő csokit is, de amikor megfordulok megforgatom a szemem. Erre egyáltalán nem vágyok. Persze kivétel ez alól a cosplay. Ha ez mind az lenne talán nem is panaszkodnék... Elmosolyogtató gondolat, hogy esetleg mi lenne ha csak emiatt csinálja. Újra elé lépek, ő pedig a derekam megragadva a kocsijához vezet. Kinyitja előttem az ajtót és be is csukja miután beülök.
Beszáll a volán mögé és becsatolja magát. Hosszan bámul ki a szélvédőn , mire megszólal.-Miért érzem úgy, hogy nincs ehhez kedved?
Értetlenül nézek rá.
-Nem arról van szó, hogy nem lenne ehhez kedvem. Sőt, szeretnék is elmenni veled vacsorázni. - hazudom.
Hazug vagy, hazug vagy, hazug vagy.
Viszhangzik a fejembe ez az egy mondat.
-Akkor kimondom én -sóhajtja. - Nekem nincsen ehhez kedvem. Ki akarom bontani a nyakkendőmet, amit ígyis vagy két óra volt mire tökéletesen megkötöttem számodra. Utána ki akarom kötni vele a kezeid az ágy támlájához és addig dugni amíg lábra sem bírsz állni.
Meglepetten nézek rá.
Kicsatolom az övem és kiszállok a kocsiból, vissza indulva a házamba.-Te nem jössz? - nézek hátra a vállam felett, hiszen nem jött utánam. Nem szeretem, ha felcsigáznak aztán nem váltják valóra amit igérnek.
KAMU SEDANG MEMBACA
Gondolataim II. (18+)
RomansaMás személy, más történet, más szerelmi szálak. Trágár szavak és felkavaró jelenetek, saját felelősségre ajánlott.