three(18+)

5.5K 40 0
                                    

Takarítás közben mindig kikapcsol az agyam,ami most sincs másképp. Csípőm ring a legkedveltebb magyar slágerekre(vagy épp angolra),amit éppen a rádió játszik.
Teljes beleéléssel énekelem azoknak a zenéknek a szövegét,amiket ismerek miközben épp mosogatok. Nem tudom hány óra lehet,talán délután négy körül lehet. Általában ilyenkor szoktam végezni a munkába,de mára szabadnapot kaptam,mert nem volt munka a cégünk számára. Legalábbis számomra. Kitudja, lehet csak elviselhetetlen vagyok,ezért megkértek inkább az otthonmaradásra.

Már körülbelül csak hat tányér lehetett hárta,mire megéreztem két kart a derekamon. Ijedtemben rázódtam össze.

-Annyira szép vagy ma- súgja a fülembe miközben csókolgatni kezdi a nyakam,keze pedig csipőmön pihen a pólóm alatt. Bár nem sokáig,mivel lejjebb vezeti és rámarkol a seggemre.

Felé fordulok,mire combomnál fogva megemel és a konyhapultra helyez.

Nem akarom részletezni miket tett velem...

Na jó,csak viccelek elmesélem.

Lekapja a pólómat és a cicanadrágom is,utána végigcsókolja az egész testem,majd combjaim közt megáll.
Félrehúzza a fehérneműm és utána a csúcsra juttat.
Csakhogy még nem végeztünk, mivel rajta még ruha van.
Óvatosan átemelem a fején a pólóját, nadrágja övét elég volt kicsatolni,leesett az magától is.

Férfiak...

Tagját előveszi, melltartóm pedig leveszi.
Leemel a konyhapultról és a kanapéra helyez. Farkát melleim közé teszi és lassan mozgatni kezdi rajta. Nemsokkal később belém helyezi magát és lassan mozog. Hamar elélvez és én is,de legalább másodjára

Gondolataim II. (18+)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن