Fekszem az ágyamon, és pörgetem a tiktokot. Táncos videók sorozata és idétlen mutogatások százai, amiket sohasem fogok megérteni.
Hamar megunom és bekapcsolok inkább valami filmet. A Netflix jellegzetes hangja beárasztja a szobát, és el is indul a film. Amit persze nem sokáig tudok nézni, mert mögém settenkedik. A szoknyám széléhez nyúl és felhajtja. Lassú mozulatokkal simogatja a hátsó felem, aztán egyszer csak lejjebb nyúl.-Formás kis segged van - jegyzi meg mosolyogva, mire elnevetem magam.
Keze vándorútra téved, miközben megragadja a derekam.
- Most nincs kedvem ehhez - mondom ki hangosan. - Fél órája vesztünk össze... Nagyon belém basztad az ideget.
- Ohh, pedig én úgy tudtam, hogy szereted, ha beléd baszok dolgokat.
Haragosan megforgatom a szemem, és mosolyogva nézek vissza a telefonomba.
-Na, ne hisztizz hercegnőm...
Anyám ez a pali mennyire eltudja venni az eszem. Sóhajtva fordulok felé,hogy magamhoz húzzam egy csókra.
Hosszan,szenvedélyesen csókolózunk, majd felé tornyosulok és úgy folytatom.
Közben a film továbbra is hangokkal árasztotta be a szobát,de mit sem törődtem vele, úgy löktem le a telefonom az ágyról,mintha semmit se számítana. Mosolyogva ragadja meg a haspólóm szélét és egy mozdulattal le is kapja rólam. Egyik kezét a derekamra, a másikat a combomon pihenteti,miközben lihegéseink betöltik a szoba csendjét. Szeme szikrákat szór,vagyis igazából csillog. Imádom azt,hogy amikor rám néz a szemei és az arca is mosolyognak. Igaz, mások a nézőpontjaink, de attól független kiegészítjük egymást és minden hibával együtt elfogadjuk a másikat. Ez az igaz szeretet.Szemeivel kérdő tekintetet formáz,közben pedig megfogja a tarkóm,hogy számra lassú,de szenvedélyes csókot adjon.
Elveszek ebben az érzésekkel túlfűtött hangulatban.
Továbbra is csókokkal hinti be testem.Felhajtom a pólóját és végigsimítok a hasán körkörösen, utána viszont segítek neki felülni, hogy levehessem róla azt.
Csókokkal hintem be felsőtestét, és minden energiámmal próbálkozom nem letámadni.
Lassan nyúlok az övéhez,mert látom a tekintetében a vágynak a tüzét. Azt akarja,hogy gyorsan vegyem le róla, és utána ő következzen. De nem adom meg ezt az örömöt neki.Kezeivel próbál segíteni,de megállítom és a haspólómmal kötöm össze azokat.
Ezt kapd ki faszikám.
Hitetlenkedve elneveti magát,mire én is rámosolygok.
-Mivan zsarut játszol? Nem inkább fordítva kéne lennie?
-Melyikünk is idősebb pár évvel? Szerintem ideje csendbe maradnod.
Mosolya a kelleténél is szélesebb ,és hátradől, úgy hogy megkötözött kezeit a tarkójára helyezi.
-Hajrá hercegnőm. Végezd a dolgod.
Kezem visszavándorol a dereka felé és mostmár gyorsan szabadítom meg az övétől. Boxerét csak annyira húzom le,hogy alul kiszabaduljon.
Kezem ráhelyezem. Morgással jelzi,hogy tetszik neki. Lassan kezdem el mozgatni rajta, közben pedig szemezünk. Pár perc után elengedem,mire ő kiszabadítja kezeit és erősen megragadja a derekam,bár gyors elengedi és előkap egy gumit. Felhelyezi magának utána viszont bugyim félretolja és gyors behatol.
Lassan mozgat a derekán,miközben ő fekszik. Nyögéseink betöltik a szobát.
Minden erejével koncentrál,és nemsokra rá mindketten elmegyünk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gondolataim II. (18+)
RomantizmMás személy, más történet, más szerelmi szálak. Trágár szavak és felkavaró jelenetek, saját felelősségre ajánlott.