Umuwi na si yesha dahil tumawag ang asawa n'ya hinahanap s'ya ng anak n'ya.
" Good morning." Ate mae greeted me
" Good morning too." I smiled at her
" Kapag nagising na si finn, paki sabi umalis na ako."
Finn is still sleeping. I just sipped coffee before driving away, I even accompanied Yesha because she said she was broken.
"Good morning, attorney." Greetings, I just smile.
There are papers to be read. It's piled up on my desk. I don't even know how I can make all these memories. Maybe it's because it's my dream.
"Attorney Garcia, you have a visitor."
" Just wait. " I'm still talking to someone. After I finished talking to the man I went to the lobby.
"Yes?----"
I was like a statue because of what I saw. Is that true ?
" Ma...."
" Anak " humarap siya sakin maigi, naka laya na siya.
" Mama! " Nag lakad ako ng mabilis sa gawi niya saka siya niyakap.
" Anak, patawarin mo si mama." Niyakap niya rin ako
" Matagal na po kita napatawad...ma.." sunod sunod ang agos ng luha ko
" Mama.. "humihikbi na ako sa sobrang iyak ko, meron pa ako'ng gustong sabihin sa'kanya pero hindi kona kaya pang magsalita.
" Shh..." Hinahaplos niya ang likod ko. " Andito na si mama, anak."
No matter how painful the hurtful words she used to say to me, I still couldn't sulk at her, get angry, feel bad, yes. I feel sorry for her. But all that is gone, because I forgave her a long time ago, she hasn't apologized to me yet.
" Mama, may anak na po ako." Pinunasan ko ang luha ko.
" Gusto kong makita ang apo ko." She said.
I was softened by what she said. She used to not accept sawyer when I was still pregnant. But now, look, she looks very excited to see Finn.
" Pwede ba ako'ng magtanong anak ? " She asked while I'm driving. Gusto niyang makita si Sawyer.
" Ano po 'yun ma? " Naka focus lang ako sa kalsada .
" Ano ang pangalan ng apo ko? Para kung tatawagin ko s'ya hindi na ako magiisip pa. "
" finn sawyer garcia romualdez." Binigay ko na ang boung name.
BINABASA MO ANG
𝘛𝘏𝘌 𝘌𝘓𝘋𝘌𝘚𝘛 𝘚𝘖𝘕 𝘖𝘍 𝘛𝘏𝘌 𝘗𝘙𝘌𝘚𝘐𝘋𝘌𝘕𝘛
RandomSamuel william rumualdez is the eldest son of the incoming president, educated at famous schools abroad. handsome, smart, rich and above all kind. .Wen xiamara gomez, a woman who grew up in poverty did not finish school so she did not get her dream...