00 Awal

993 58 0
                                    

[Disclaimer]

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

[Disclaimer]

Kowareta Hane, this is a work of fiction, Sasuhina Fanfiction by Ayajuu 2022 meaning that it is fake and purely from the authors imagination. The roles in this book do not represent how the characters act in their manga, Naruto by Masashi Kishimoto. This is story is only for entertainment purpose. Kowareta Hane is basically a new fanfiction yang bertemakan tentang hal yang sudah biasa, I mean bad boy and good girl, you know what I mean yea?  Tapi di sini, development character for Hyuuga Hinata akan diubah as good girl what actually in her life ofc, she turning into bad girl. Sungguh membuat penasaran bukan?

But, aku upload di sini hanya sampai beberapa chapter aja dan lanjut pindah tayang ke akun karyakarsaku sampai tamat, https://karyakarsa.com/ayajuu, so jangan lupa untuk mampir dan follow ya, karena mungkin setelahnya semua karyaku yang tamat akan aku pindah dan for sale di sana, mungkin ya gaes, ga semuanya kok, wattpad tetap jadi platform menulis terfavoritku, terimakasih karena sudah meluangkan waktunya. Love you guys!

[Trigger warning]

Most of my work's implicitly or explicitly depicts mental illness, psychological issues, crime, violence, thriller, gore, mature, and nsfw. If you are vulnerable to these topics, please do not proceed, reader discretion is highly advised.

[Copyright]

© Kowareta Hane by Ayajuu 2022 and © Naruto by Masashi Kishimoto since 1999


DON'T LIKE JUST DON'T READ AND DO NOT PLAGIAT

PLEASE BE A WISE READER

BE KIND, BE HUMBLE, AND BE GRATEFUL

Kowareta Hane [Karyakarsa - Ongoing]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang