Chapter 5 (g!p)

4.3K 21 5
                                    

Arkadaşlar muhtemelen şu an neden hep g!p diyorsunuz HWHHAJEHDHQHHDHWHA çünkü g!p yazmayı seviyorumm siz de fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim💜.

                                               Lisa's pov
O yine burada ortak bahçemizde oturmuş ağaçları izliyor,Ne kadar güzel göründüğünden haberi olsa keşke Onu istiyordum her şeyini.Ama krallıklarımız düşman olmasaydı şu an imkanı yok ama yine'de onun yanına gitmeye karar verdim.onunla bir kere konuşayım sonra ne olacaksa olsun diye geçirdim içimden.Yanına doğru ilerlemeye başladım ve çimlere yanına oturdum "Nasılsın Ruby" "

İyi olmaya çalışıyorum Lalisa hayatım gerçekten zor" kaşlarımı çatarak konuştum "Neden Jennie birisi sana bir şey mi yaptı ,yaptıysa söyle onu öldürü-" Gülerek Lafımı kesti "Tabii ki hayır lalisa,sadece" kafamı bulutlara kaldırarak konuştum "Ne o zaman jennie" Kafasını eğerek konuştu,Utanmış mıydı O? "Hoşladığım birisi var,Ama o asla bana o gözle bakmaz" Hoşlandığı birisi mi vardı? Tanrım kalbim acıyordu

ama yine'de onunla konuşmak İstedim "Jennie sen gerçekten Çekici nazik ve iyi bir kızsın eminim duygularınız karşılıklıdır" jennie kafasını kaldırarak bana baktı,"Gerçekten Beni Çekici Mi buluyorsun lalisa" "E-evet elbette Jennie" Kızarmıştım, Bir süre ikimizde konuşmadan durduk En sonunda jennie arkasına bakarak konuştu "Lisa,eskiden vakit geçirdiğimiz Ağaç eve gitmek ister misin?" Küçükken Jennie İle hep orada oynardık,Ailelerimizin arası bu şekilde olmadan önce güzel zamanlardı "Elbette Jennie,Hadi gidelim" ayağa kalkınca onun'da kalkması için elimi uzattım .Gülümseyerek elimi tuttu ve kalktı.

Beş altı dakika yürüdükten sonra gelmiştik.Tamda hatırladığım gibi,Annem Biz küçükken çok gürültülü oynadığımız için ağaç evi ses geçirmez yapmıştı,migreni vardı.Bu bilgiyi aklımda tutarak merdivenleri çıktım jennie'de gelince kapıyı kapattık .içerisi tamda eskisi gibiydi zaten burayı düzenli olarak temizlerlerdi,kardeşim gelirdi buraya,ama artık büyüdüğü için son altı aydır gelmiyor.Yere oturarak ağaç evi izlemeye başladık.Ama benim penisim çoktan kalkmıştı artık bu işin geri dönüşü yoktu.Jennie'ye dönerek konuştum "Jennie,seni tam burada sikmek istiyorum,her bir zerrene sahip olmak istiyorum"

Jennie'nin bunları duyar duymaz gözleri parlamıştı dudağını ısırıyordu,Daha fazla dayanamamış olacak ki yanıma yaklaşarak beni tutkulu bir şekilde öpmeye başladı,Bende hiç vakit kaybetmeden ona karşılık verdim kucağıma çıktığında ise çoktan birbirimiz soymaya başlamıştık.sonunda tamamen kıyafetlerimizden kurtulduğumuzda jennie'den ayrılıp konuştum "Yere uzan bebeğim,bacaklarını'da iyice aç ki güzelce içine girebileyim" jennie ağlamaklı bir ses çıkartıp yere uzandı ve aynen dediğim gibi bacaklarını araladı.işte sonunda güzel vajinası gözler önündeydi.Tanrım onu öyle bir becereceğim ki,yarın yürüyemeyecek.o bacaklarını açıp sızlanırken bende gögüsleri ile ilgileniyordum.Tam o surada jennie kendini okşamaya başladı.

Hemen elini tutup yüzüne doğru yaklaşıp konuştum "Birazdan içine gireceğim jennie sabırlı olmalısın,bu kadar yaramaz bir kız olduğunu bilseydim,seni daha önceden becerirdim" gögüsleri ile ilgilenmeye devam ettim gögüs uçlarını tutup çekiyor bazen de yalıyordum,jennie'nin iyice ıslandığına emin olduktan sonra onüne geçtim bunu bekliyormuş gibi derin bir iç çekti .Penisimi biraz sıvazladıktan sonra hazırdı.Penisimi jennie'nin girişine sürttüm umarım çok canı yanmazdı.yavaşça içine girmeye başladım.O sırada jennie odaya en büyük inlemesini sundu,bende o inledği anda ağzını kapattım..

İşte şimdi yıllardır hayalini kurduğum vajinanın içinde sertçe çarpıyordum.O ufacık deliği beni öyle güzel sarıyordu ki bir an aklımı kaybedeceğim sandım.jennie'nin en derin yerlerine çarparken o da göğüslerini okşuyor ve bazen'de gözleri arkaya kayıyordu,bu görüntü için ölebilirdim.jennie'nin içinden çıkıp konuştum "diz çök jennie".biraz sızlandıktan sonra kabul etti.Ayağa kalktım, jennie penisimi sıvazlamaya başlamıştı.Ama daha fazla dayanamamıştım,Jennie'nin kafasını bastırarak penisimi ağzına almasını sağladım saçlarından tutarak tempoyu yakalamıştım

.Birkaç darbeden sonra daha fazla dayanamayarak jennie'nin yüzüne boşaldım gerçekten yüzünde benim spermlerim ile harika gözüküyordu.jennie hepsini yuttu hoşuma gitmişti.ona tekrar yere uzanmasını söyledim ve arka deliğini yalamaya başladım penisimi deliğine konumlandırdım ama o sırada jennie konuştu "lisa ben daha önce hiç arkadan yapmadım" gülerek konuştum "iyi ya ilkin olurum" jennienin bir şey söylemesini beklemeden dar deliğinden içeri yolladım penisimi başlarda durmama için yalvarsada dört beş git gelden sonra inlemekten konuşamadı bile

.üç parmağımı vajinasına aynı anda soktum o kadar hassaslaşmıştı ki parmaklarımı çıkartıp vajinasını sertçe okşadığım anda titreyerek kendini bırakmıştı.Benim ise boşalmam bu sefer daha uzun sürdü.Jennie'nin içine boşalmamak adına içinden çıkıp ağaç evin zeminine boşaldım.Vay canına her yer benim spermim ile kaplıydı.

ama kimin umurunda jennie'ye giyindikten sonra şatoya gelmesini söyledim ama jennie'nin hala bacakları titrediği için kalkamayıp spermlerim dolu zemine düşmüş ve inlemişti umarım hamile kalmaz çünkü birazı vajinasının içindeydi. Sanırım bir süre daha burada kalacak umursamayark aşağıya indim.Umarım benim spermlerim dolu bir ağaç evde çıplakken onu kimse basmaz diye düşünerek şatoya doğru ilerledim.

















Umarım benim spermlerim dolu bir ağaç evde çıplakken onu kimse basmaz diye düşünerek şatoya doğru ilerledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Serendipity•JenLisa One shot smutsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin