Chapter 9

2.3K 17 2
                                    

Jennie's pov;Bugün okula gidemezdim.Gitmemeliydim çünkü bugün bayan Manoban ile dersimiz vardı ve ben onu ne zaman görsem kendimden geçiyordum haftada bir kere dersimiz vardı,muhtemelen artık kendimi okul tuvaletinde parmaklamamalıyım,annemin geldiğini görüp hemen yataktan çıktım umarım daha hazırlanmadığım için çok kızmaz annem yanuma gelerek konuşmaya başladı;Jennie hala hazırlanmadın mı?

Servisi kaçıracaksın,Gözlerimi kaçırarak konuşmaya başladım;Anne bugün biraz hastayım dinlensem daha iyi olac-,annem bağırarak sözümü kesti;hayır jennie zaten geçen hafta iki gün gitmedin devamsızlıkların çok arttı,kalk ve hazırlan on dakika sonra geri geleceğim eğer giyinmemiş olursan müdürü arayacağım,ben anneme boş gözler ile bakarken annem konuştu:Hadi ama jennie!

Servisi kaçırırsan okula yürüyerek gitmek zorunda kalacaksın bu da kırk dakikanı alacak acale et! Annem kapıyı çarpıp çıkınca irkildim,ve ona;anne fizik hocamı arzuluyorum beni tuvalette kendimi parmaklarken basmasından korkutuğum için derslerine giremiyorum,diyemediğim için kalkıp okul üniformalarımı giyidim okulda makyaja izin vermedikleri için sadece biraz allık rimel ve lip balm sürüp aşağı inip bir tost yedim ardından,annemin öldürücü bakışları eşliğinde evden çıktım,En azından servisi yakaladım,dün pazar olduğu için geç yatmıştım en azından okula gidene kadar biraz uyuyabilirdim.

Arkadaşım Choi JiSu beni dürterek uyandırdığında kalbim yerinden çıkacaktı Tanrım!,servisten inerek sınıfa çıktım ve sırama oturdum,Kahretsin ilk ders bayan manoban ileydi belki onu görmezden gelip uyuyabilirdim ben fizik kitabımı ve kalemliğimi çıkartırken zil çalmıştı bile,silgimi ararken kapının kapanma sesini duymuştum bayan manoban gelmişti tüm öğrenciler ayağa kalktı ve bayan manoban'ın "oturun" komutu ile sıralarına oturdular kafamı sıraya koyup gözlerimi kapattım ama uykum yoktu ,bayan manoban bugün gerçekten harika gözüküyordu biraz daha onu incelediğimde pantolounun önünde bir şişlik fark ettim,acaba onun penisi olabilir miydi? Bu konu hakkında daha önce bir makale okumuştum yani imkansız değildi. Bu düşünce beni daha da azdırıken fizik kitabımı açtım.

Ders neredeyse bitmek üzereydi ben bayan manobanı izlemekten dersi dinleyememiştim ayrıca sırılsıklam olmuştum bile hemen tuvalete gitmezsem sırayı ıslatacaktım zilin çalması ile hızlı adımlar ile tuvalete gittim ve klozetin kapağını kapatarak,iç çamaşırımı yana sıyırdım

ve iki parmağımı içime gönderdim tam o sırada kapının açılma sesini duydum.tanrım kapıyı kitlemeyi unutmuştum ne kadar utanç verici umarım içeri bakmaz derken bu kişinin bayan manoban olduğunu fark etmiştim yüzümün kıpkırmızı olduğundan eminim ,bayan manoban ise gözlerini kocaman açmış vajinama bakıyordu panikleyip konuşmaya başladım "bayan manoban lütfen kimseye söylemeyin gerçekten rezil olurum" bayan manoban ise gülümseyerek konuştu "bir şart ile" ben bayan manoban 'a yalvaran gözler ile bakarken konuştu "Seni şimdi burada Becereceğim".

Bir dakika becermek mi dedi o? Hızlıca kafamı salladım. Bayan manoban ise içeri girip kapıyı kapattı ve vücut umu süzerek konuşmaya başladı "hiç bir öğrenciyi hatta hiç kimseyi bu kadar azulamamıştım,soyun güzelim" dedikleri ile klozetin üzerinden kalktıp iç çamaşırlarımı kazağımı ve eteğimi çıkartıım o sırada bayan monaban konuştu "eteğini geri giy ve iç çamaşırını çöpe at" ne demişti o? Çöpe at mı şaka yapıyor olmalıydı ona bakarak konuştum " iyide bayan monaban iç çamaşırsız kalırsam kötü olur" bayan monaban dudağını yalayarak konuştu "bence bu olay aile'nin kulağına giderse daha kötü olur jennie , dediğimi yap" Aptal jennie bugün okula hiç gelmemeliydin! Mecburen dediğini yapıp eteğimi geri giydim

ve kazağımı astım bayan monaban pantolonunu ve gömleğini çıkartıp diğer askılığa astı artık tamamen çıplaktı.klozetin üstüne oturup penisini okşamaya başladı ve bana bakarak konuştu "hadi ama ne bekliyorsun içine al" neyseki ilk tenefüs yarım saati. Bayan monabanın dediği gibi kucağına oturup büyük penisini elime aldım ve arka deliğime hizaladım.hamile kalmak istemiyordum.ancak bayan monaban penisini eline alıp bir anda ön deliğime girdi inlemelerim arasında konuştum "

Sakın içime boşalma" kafasını sallayarak gel gitlerine başladı bazen gögüs ucum ile oynuyor ve yalıyor bazen ise vajinamı tokatlıyordu.çok iyi hissetiriyordu iki üç dakika sonra bayan monaban içimden çıkarak arka deliğime girdi tam çığlık atacağım ki o sırada eli ile ağzımı kapattı ve hem vajinamı okşayarak hemde olabildiğince sert beni beceriyordu

.artık iyice hassaslaştığım için titreyerek boşaldım.içimde kasılan ve dahada büyüyen penisi deliğimi zorlarken bayan monaban konuştu "diz çok" halim kalmadığı için bayan monaban'in bacaklarına tutuarak diz çöktüm o ise inleyerek gögüslerime boşaldı,zafer kazanmışçasına bana bakıp güldü ardından giyindi ve konuştu "dersin başlamasına çok az kaldı kazağını giy ve gel" ben ona bakarak konuştum "tamam ama gögüsümü temizlemem lazım" bayan monaban ise saatine baktı "zaman kalmadı bir dahaki tenefüs halledersin hadi hızlı ol" mecburen giyinip sınıfa gittim.




















içimde kasılan ve dahada büyüyen penisi deliğimi zorlarken bayan monaban konuştu "diz çok" halim kalmadığı için bayan monaban'in bacaklarına tutuarak diz çöktüm o ise inleyerek gögüslerime boşaldı,zafer kazanmışçasına bana bakıp güldü ardından giy...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Serendipity•JenLisa One shot smutsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin