"Jennieeeeeee uyaaan" Ablamın tiz sesi ile uyanmıştım Ve bugün PAZARDI?! sanırım asla huzurlu bir şekilde uyanamayaktım.bu gerçeği kabullendikten sonra terliklerimi giyip aşağı indim ablam ise gülerek telefonuna bakıyordu.
Saçımı topuz yaptıktan sonra ablamın yanına oturup konuşmaya başladım "Chaeyoung yine ne oldu senin yüzünden doğru düzgün uyuyamıyorum" chaeyoung ise kaşlarını çatıp telefonundan bir kızın fotoğrafını gösterdi .
Kızı dikkatle incelerken konuştum "hani sarışınlardan hoşlanıyordun" ablam bir andan düşünürken telefonu ile bir şey yazmaya devam etti,kahvaltı masasına otururken konuştum "her neyse umarım bu sefer benide peşinden sürüklemezsin" bu kızı anlamak zor, chaeyoumg selfi çekti ardından bana dönüp konuştu "hadi ama jennie belki fake hesap beni koruman gerek" ah tanrım her zaman böyle mi olacak? kafamı tamam anlamında sallayıp konuştum "kaçta"? "2 saat sonra" chaeyoung sayesinde kaçan iştahım yüzünden yukarı çıkıp hazırlanmaya karar verdim.
2 saat sonra;
Rasgele bir elbise giydikten sonra aşağı indim chaeyoung'a baktığımda çok daha özenli giyinmişti.umarım diğerleri gibi buda chaeyoungu ekmezdi.chaeyoungun arabasına bindikten sonra buluşacağımız mekana geldik ancak chaeyoung'un bana gösterdiği gibi birisi yoktu.Ablam bir süre etrafa baktıktan sonra konuştu "Bence biraz bekleyelim belki geç kalmıştır" kafamı sallayıp boş bir yere oturduk,böyle olacağı çok belliydi internetten flört ararsa bulacağı bu ben kendi kendime düşünürken chaeyoung ise sürekli birisini arıyordu.
15 dakika geçmesine rağmen gelen kimse yoktu en sonunda beklemekten sıkılıp ayağı kalktım ancak chaeyoung kolumdan tutup beni durdurdu."Jennie ben yeni birisini buldum şimdi onunla buluşacağım sen burada bekler misin belki gelir sende bana haber verirsin" "hayır chaeyoung yeter bu kadar eve gidiyorum ben" kapıdan çıkacaktım ki chaeyoung arkamdan kulağıma fısıldadı."Eğer gidersen anneme arayıp evde ben yokken neler yaptığını söylerim jennie,otur şimdi" Duyduklarımı idrak etmeye çalışırken yerime oturdum.eğer anneme söylerse ben biterdim.zaten gelmeyeceti o da diğer tüm bulduğu fake hesaplar gibiydi.
Arkama baktığımda tamda chaeyoungun bana gösterdiği gibi bir kızın bana doğru geldiğini gördüm ve ortamda ona bakan tek kişi ben olduğum için bana doğru geliyordu,gerçekten çok güzel bir kızdı ,ama sonuçta o ablamın flörtüydü bu şekilde düşünmemeliydim.kız karşıma oturup konuşmaya başladı "Chaeyoung bak bana attığın fotoğraflar yüzünden çok zor durumdayım o yüzden hemen başlayalım
" Neye başlayacaklardı kendimi açıklama hissi duyarak konuştum "Ben chaeyoung değilim Kız kardeşiyim,Jennie senin adın ne?" Diye sorfum kız sigarasını yakarken konuştu "Lisa,bu arada chaeyoung neden gelmedi" burnuma gelen sigara kokusu ile rahatsız olduğumu belli edercesine kaşlarımı çatıp konuştum "işi çıktı ama ben şimdi arıyorum gelir birazdan" cebimden telefonumu çıkartıp chaeyoungu aradım 2-3 çalıştan sonra açmıştı.tam konuşacakken ablam konuşmaya başladı "jennie tamam biliyorum gelmedi sen eve git ben işin tam ortasındayım" "ama chae-" lafım telefonun kapanması ile kesilmişti.
Lisaya baktığımda bana bakıyordu "galiba chaeyoung gelemeyecek bende kalkayım" lisa sigarasımı söndürüken konuştu "senin ablanın bana attığı resimlerden haberin yok galiba" ne resmiydi bu umarım düşündüğüm şeyler değildi lisa konuştu "ablan ile anlaşmaya yapmıştık benim eve gidip orda birlikte olacaktık ama sanırım haberin yok" Yok artık chaeyoung bu kadarını nasıl yaparsın ben şoka girmişken lisa tekrar konuştu.
O burada olmadığına göre sen benimle eve geleceksin ne diyordu bu? "Saçmalama ben chaeyoung değilim yarın tekrar bulışursunuz işte" "ablanın fotoğraflarının yayılmasını istemezsin değil mi" fotoğrafları yaymak mı?
Chaeyoung okula çok popülerdi böyle bir şey olursa muhtemelen hiç arkadaşı kalmazdı.Zaten sadece 1 kereliktı değil mi sonrasında hayatım normale dönecekti.kabul ettiğimi söyledim lisa ise ayağa kalkıp "beni takip et" dedi otoparka gittikten sonra lisanın arabasına bindik.oldukça lükstü ön koltuğa bindikten sonra lisa arabayı çalıştırdı ve yol boyunca ikimizde tek kelime etmedik.
Yaklaşık 15 dakika gittikten sonra lisa bir evin önünde durdu ev oldukça büyük ve güzel duruyordu.lisa arabadan indikten sonra bende arkasımdan indim ve evin içine girdik.içeri girdiğimiz gibi lisa kapıyı kitleyip yukarı çıktı ve konuştu "ne bekliyorsun gelsene" dediğini yapıp yukarı çıktım lisa yatak odasına girdi bende onu takip ettim.
Lisa yatağa oturup pantolonun çıkarttı.Tanrım onun penisi mi vardı? daha önce bunu hiç düşünmemiştim alt tarafımda yanma hissettim.Lisa çıplak kalınca bende soyunup lisanın kucağına oturdum ve lisa girişime penisini sürtmeye başladı.ıslandığımı hissedebiliyorum.lisa kendini bana kendini sürterken aynı zamanda Klitorisimi okşuyordu ben kendimi daha fazla tutamadım ve inlemeye başladım,lisa ise kafamı kendisine çevirerek dudaklarımı öpmeye başladı tanrım bu kadar zevk vermemeliydi,lisa kendini birden içime itince çığlık attım ve dolmuş gözlerim ile lisaya baktım,lisa içimde hızlı git gellerine devam etti ve gögüslerimi okşamaya başladı lisa beni yatağa yatırıp içimden çıkıp arka deliğime girdi.Ben ise beklemediğim bir anda girdiği için çığlık attım.lisa çığlık attığım anda ağzımı kapattı
10 dakika sonra lisa içimden çıkıp gögüslerime boşaldı ve konuştu "dizlerinin üstüne çök" dediğini yaptım ve lisanin pensini ağzıma aldım fazla büyük olduğu için en fazla yarısını alabiliyordum lisa ise inliyor ve kafamı penisine bastırıyordu ben bazen öğürsem veya kafamı geri çekmeye çalışşamda lisa her zaman daha fazlasını almamı istiyordu. En sonunda lisa chaeyoung'un adını sayıklayarak boşaldı,ve hiç bir şey demeden evden çıktı bende karın ağrım olduğu için uzunca bir süre yatakta yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity•JenLisa One shot smuts
Kurzgeschichten(G!P) smut ./Bölümler birbirinden bağımsızdır.