Chapter 8

2.8K 16 1
                                    

Lisa's pov:

Yine oradaydı.eski sevgilim jennie ayrıldığımızdan beri çok az karşılaşmışık.Neden bir anda beni terk etti Ve sonrasında Kim Jong-in denilen iş adamı ile evlendi anlayamıyorum.Hiç te sevmezdi onu oysaki.her ne kadar ayrılsakta ben hala onu arzulamaya devam ediyordum.eski sevgilim Kim Min Jeong

ile sevişirken jennie'nin adını ağzımdan kaçırdığım için benden ayrılmıştı.Ama buraya kadardı.Bu gece jennie ile son bir kere sevişecektim ve bu iş bitecekti,artık onu arzulamayacak ve hayatıma devam edecektim jennie tuvalete gidiyordu belki de yanlız kalabileceğimiz tek yer orasıydı.bende tuvalete doğru ilerlemeye başladım.

İşte oradaydı güzelliğinden bir gram bile eksilmemişti rujunu tazeliyordu,ama bilmiyordu ki birazdan bozulacaktı.yavaşça içeri girdim, bana baktı,çok şaşırmış görünüyordu yanına yaklaşıp konuşmaya başladım "Seni ondan daha iyi becerebilirim Jennie"

Jennie'nin ağzından:
Lisa karşımdaydı.hemde kaç yıldan sonra ama yapamazdık bu ilişkiyi yürütemezdik Ailem Homofobik olduğu için asla ilişkimizi onaylamazlardı.bacaklarımı birbirine bastırmya ve dudağımı ısırmaya başlamıştım bile,lisa konuştu;sadece tek seferlik yemin ederim ayrıca içine sadece bir kaç kez girip çıkacağım hamile kalmayacaksın korkma,kafamı hafifçe salladığımda çoktan beni öpmeye başlamıştı

bile gözlerime bakarak konuştu "soyun güzelim çok vaktimiz yok"
Soyunduktan sonra lavoboların olmadığı boşluğa beni orurtup iç çamaşırımı yana sıyırıp,penisini çekmeye başladı bunu bir kaç kere yaptıktan sonra beklemediğim bir anda içime girince çığlık attım ,ancak lisa hemen eli ile ağzımı kapattı "Sessiz ol çok sevgili kocana yakalanmak istemeyiz değil mi?

Başımı sallayınca elini çekmiş ve gel-gitlerine başlamıştı deli gibi zevk alıyor ve çığlık atmamak için dudaklarımı ısırıyordum lisa arada bir beni kendine çekerek öpüyordu ancak dediği gibi sadece birkaç kez gel git yapmıştı. hemde ben ona yalvaracak duruma gelmişken.içimden çıkarak kendini çekmeye başlamıştı vücudumu izliyor ,bazen ise gögüslerimi sıkıyor ve yalıyordu,çok geçmeden lisa boşalmış ve benim vajinama zevk vermeye başlamıştı.üçüncü parmağını da soktuğunda artık ağzım açılmış ve gözlerim geriye doğru kaymaya başlamıştı.zor da olsa konuşmaya başlamıştım "L-Lisa B-Ben" Lisa beni susturarak konuştu "

Biliyorum Bebeğim hadi boşal anneciğinin eline gel" lisa'nın bu şekilde konuşması beni daha da azdırmıştı ve boşalmıştım.nefes nefese ve titreyen bacaklarım ile lisaya bakarken lisa konuştu "Hadi kalk kocan birazdan seni aramaya başlar bende senin arkandan geleceğim"  ayağa kalkar kalkmaz bacaklarım tutmadığı için yere düşmüştüm "Hadi jennie hadi gelecek şimdi bir de onu çekemem" diyerek elimden tutarak kaldırmış ve kapıyı bana açmıştı.lisa'ya son kez baktığımda kabinlerden birisine girmişti.hızlıca çıkarak masamıza geçtim.




















hızlıca çıkarak masamıza geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Serendipity•JenLisa One shot smutsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin