Chapter 4 (g!p)

4.5K 26 3
                                    


Jennie's pov
SALI:

Jennie:Anne tamam anladım yüzüncü kez tekrar etmene gerek yok derslerimi düzelteceğim hocaya falan gerek yok

Bayan kim:Ruby itiraz kabul etmiyorum senin iyliğin için.Yarın saat 18.00'da ilk dersi işleyeceksiniz yeni aldığım elbiselerden birisini giy.

Anneme karşı gelmenin ne kadar ağır sonuçları olduğu bildiğimden, dolu gözlerim ile gülümsemeye çalışarak odama doğru hızlı adımlar ile ilerledim ve kapı kapatarak yatağımda düşünmeye başladım

babam öldüğünden beri kendimi çok salmıştım bunun farkındaydım.Ama bir özel öğretmene gerek olduğunu da düşünmüyordum.Daha fazla düşünmemeye çalıştım çünkü anneme karşı gelemeyeceğimi biliyordum.kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım

Çarşamba saat 17:30:
Tanrım,Hiçbirşey mi olmaz ben o aptal ve yaşlı öğretmenin yanına pijamalar ile çıkamam!Bu kadın benim tarzımı hiç mi bilmiyo-Oh en sağ köşede duran siyah düz elbise dikkatimi çekti.Hiç yoktan iyidir en azından o bunak bizi hor görmez!

Kapının çaldığını duyunca hemen aşağı koştum annem kapıyı açmış karşımda duran dünyanın sekizinci harikasıydı sanki, tanrım Özel öğretmenim bu kadın mı olacaktı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapının çaldığını duyunca hemen aşağı koştum annem kapıyı açmış karşımda duran dünyanın sekizinci harikasıydı sanki, tanrım Özel öğretmenim bu kadın mı olacaktı?

parlak uzun simsiyah saçları ve incecik beli ile tam bir tanrıçayı andırıyordu Annemin sesi ile kendime geldim "Buyrun bayan Manoban" Manoban mı?Kesinlikle koreli değildi.Hayatımda gördüğüm en çekici kadındı tanrım şimdiden ıslammıştım.Ben bu kadın ile nasıl ders işleyecektim...

10 dakika sonra.
Lisa ders anlatıyordu ama ben derse değil de Lisa'nın altındaki şişliğe bakıyordum.Arkadaşım Jisoo bana Penisi olan kadınları anlatmıştı.o yüzden az çok bilgim vardı .

Birazdan lisa'nın penisini içime almazsam ıslaklığım sandalyeye geçecekti.Annem evde değildi Lisa'ya yaklaştım ve o ders anlatırken dudağına yakın bir yere ufak bir Buse kondurdum.Lisa bunu beklemiyor olacak ki şaşkınlık ile beni itii

"Jennie sen çok çekici bir kızsın,ama biz yani ben senin öğretmenin-" Sonlara doğru kekelemişti "Elimi dudağının üstüne koyarak konuştum "Lisa Tek seferlik bir şey olacak,annem asla bilmeyecek bırak ta seni biraz rahatlatayım"

Zaten dersin Başından beri dudaklarıma bakan lisa,söyledğim sözler ile daha da cesaret almış olacak ki,büyük bir açlık ile beni öpmeye başladı.bunun yanlış olduğunu biliyordum ama yine de çok iyi hissetiriyordu.Bu yüzden Hiç zaman kaybetmeden Lisanın Kucağına yerleştim.

Oturduğum anda Lisa odaya en derin inlemesini sundu.ama ben daha fazlasını istiyordum.Onu içimde istiyordum lisa'nım dudaklarından ayrılıp konuştum "Lisa,odama gidelim" Lisa Memnuniyet ile kafasını salladi zaten ikinci katta olduğumuz için hemen yan odaydı.Büyük bir Haz ile öpüşerek odama doğru gittik Kapıdan içeri girdiğimiz anda lisa beni kucağına aldı ve yatağa yatırdı.ben bunu beklemediğim için çığlık attım o da beni öperek susturdu.

Lisa üstümdekileri çıkartmaya başladı İlk önce Benim Kıyafetimden sonra da kendi kıyafetinden kurtuldu.Üstümde Sutyen olmadığını görümce yüktundu ve gögüslerim ile oynamaya başladı bazen yalıyor bazen de gögüs uçlarımı yuvarlıyordu Ardından Lisa penisini Vajinama konumlandırdı Ancak son anda geri çekilerek konuştu "Güzelim yanımda prezerfatif yok,senin için sorun olur mu?" Başımı iki yana salladım.

onu her şeyi ile istiyordum o yüzden ondan önce davranıp penisini sıkı deliğime gönderdim.Tanrım çok iyi hissetiriyordu Hayalini kurduğum kadın Üstümdeydi.O beni sertçe becerirken inlemek ve göz yaşlarımı silmek dışında bir şey yapamıyordum.Sonunda temposunu yavaşlattığında saçlarını çekerek onu öpmeye başladım.O ise baş parmağını Vajinama getirerek bazen hızlı bazen ise yavaş bir şekilde okşuyordu.İki taraftanda aldığım haz ile delireceğim sandım.

lisa'nın gözleri geriye gittiğinde boşalacağını anlamıştım,İçimden lütfen içime gelmesin diye sayıklarken lisa içimden çıktı,inleyerek ve kendini çekerek göğüslerimden çeneme kadar boşaldı.Ardından bana bakarak konuştu "Şimdi sıra seni tatmin etmekte kedicik" Diyerek beni Özel banyoma doğru götürdü.Tanrım duş mu alacaktık?Beni oturtuktan sonra suyu açtı.

O düşündüğüm şeyi mi yapacaktı?.Suyun basıncını en yükseğe yüksellti Ve Vajinama tuttu Aynı zamanda'da Vajinama iki parmağı ile git gel yapıyordu.Çok iyi hissetiriyordu.Artık sona yaklaşmıştım "Lisa hızlan" İnleme ile karışık söylemiştim. lisa dediğimi yaptı ve hızını arttırdı.Titredim ve tüm zevk suyumu Lisanın ellerine bıraktım.Lisa da Memnuniyetle parmaklarını yaladı.


















Lisa da Memnuniyetle parmaklarını yaladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Serendipity•JenLisa One shot smutsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin