Hiiii yine ben, şimdi öncelikle Age play bilmeyenler okumasın pls. "Aa ıyy biberon mu o? Emzik mi kullanıyor? Bez mi iğrenç." diyecekler okumasınlar. Age play'in bir parçası hepsi çünkü. Özellikle de ben kafama göre yazdığım için bazı şeylerde değişiklikler yapabilirim
Umarım seversiniz.
Ağlıyorum btw xksmmxms kapak çok güzeldi ama sığmadı gitti böyle olacak artık...
Hadi başlayalımm.
Jungkook'tan
Her zamanki gibi şirkete doğru gidiyordum. Jeon's giyim makyaj ve takı mağazaları. Babamla yürüttüğümüz işleri bırakmasıyla tamamen bana kalmıştı. Arabayı otoparka bırakıp asansöre bindiğimde Mina gülümsedi.
"Bay Jeon, hoşgeldiniz"
"Toplantı kaçta?"
"Yaklaşık yarım saat var efendim"
Hem arkadaşım hem sekreterim olmasına rağmen uyardığım için hiçbir şekilde şirkette normal konuşmuyordu benimle. İş ve arkadaşlığın yeri ap ayrıydı bende çünkü, odaya girip oturduğum gibi mesaj gelince telefonu elime aldım.
Pink baby
Kookieee~
Söyle bakalım
Şeyyy müsait misin? Alışverişe gitmek istiyorum ama Clara müsait değilmiş.
Ve sende dedin ki Jungkook benimle gelir?
Evet evet lütfenn hadiii
Toplantım bitince gideriz
Yaaa teşekkürler seni seviyorum muahh
Şirkette misin?
Evet
İstiyorsan buraya gel
O zaman birazdan oradayımm~
Kim Taehyung, nazlı şımarık ve bir o kadar da tatlı olan yakın arkadaşımdı. Fazla kimselerle takılmayı sevmez, yakınları haricinde de bir yere gitmezdi. Kafamı boşaltıp önümdeki anlaşmalarda göz gezdirmeye başladım, uzun bir gün olacaktı.
Taehyung'tan
Dolabın önünde durmuş inceliyordum ama yok, Jungkook'la alışverişe giderken ne giyeceğimi bilmiyordum. O her zaman giyimine önem veren, şık giyinen birisi olmuştu. Altıma kot şort ve üstüme de toz pembe gömleğimi giyerek dudaklarıma parlatıcımı sürdüm. Jeon's cidden efsane makyaj üreten bir mağazaydı, bunu sırf Jungkook'un diye demiyordum tabikide gerçekten öyleydi. Hafiften farımı sürerek beyaz sporlarımı giyindim ve çantamı aramaya başladım. Tanrı aşkına nasıl bir salağım ben çantam zaten elimde? Pembe saçlarıma ufak bir inci toka yerleştirdim boynumdaki kolyeyle uyumlu olması adına ve taksiyi aradım. Alışverişe gitmeyi severdim, özellikle de Jungkook'la çünkü zevki güzeldi. Bana her zaman yakışacak, üstüme tam oturacak şeyleri seçerdi. Eee boşuna bu işlerde değil ya? Taksi geldiğinde bindiğim gibi adamın bakışları üzerimde gezmeye başlamıştı tiksinircesine, takılmıyordum babam hep derdi ki insanlar için yaşama kendin için yaşa. Şirketin önüne geldiğimizde parayı verip indim, heyecanlıydım acaba hangi mağazaya gitsek diye düşünüyordum. Çoğu güvenlik beni tanıyordu artık, ee yaklaşık 3 senedir Jungkook'un yanında defalarca kez gelmiştim buraya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hug Me Daddy
FanfictionJeon Jungkook, en yakın arkadaşı Kim Taehyung'un nazlı ve bebeksi hallerinden çok fena etkileniyordu. "Taehyung bebeğim olmak ister misin?" Not:Diğer ageplaylar gibi değil bu fic. İki tarafın da rızası var ve hoşlarına gidiyor. Ageplay ne demek bil...