9

10.2K 501 313
                                    

Helloooo nasılsınız lo?

Arkadaşlar küçük bir açıklama yapmak istiyorum, bu bir age play fici doğal olarak bebek malzemeleri vb olması normal bildiğiniz üzere. Ben kafama göre yazdığım için diğer age playlerden biraz farklı olabilir, umarım severek okuyorsunuzdur.

Hadi başlayalımm

Jungkook'tan

Sabah gözümü araladığımda emziğini emerek arkasını dönmüş uyuyan bedene baktım. Dün gece... Yavaş olmaya çabalamıştım ama sona doğru fazla dayanamamıştım. İnlemeleri ve minik minik boynuma ısırıklar bırakması aklıma gelince kıkırdadım. Hemen gözlerini kocaman açarak örtüyü üstüne çekti tamamen. Aşırı utanmış duruyordu.

"Ne oldu güzelim?"

"Babacık git"

"Neden bebeğim?"

"Şey"

Gözleri dolarken aklıma gelen şeyle kendime lanet okudum, bez. Bezini takmamıştım altına kaçırmış olmalıydı ama benim suçumdu bu sorumsuz olmamalıydım, alıştırdığım için anlamamış olmalıydı yaparken.

"Utanma bebeğim benim suçum bu. Sorumsuz olup bez takmadım sana hem altına kaçırmak normaldir."

Sustuğunda kaldırıp duşa soktum, küvette kucağımda otururken deliğini temizlemek adına parmağımla ovduğumda tısladı.

"Acıdı mı?"

"Biraz babacık"

İkimizi de güzelce temizleyip çarşafları değiştirerek makineye attım diğer eşyalarla. Üstümü hızlıca giyerek kucağıma aldım ve odasına götürdüm. Bezini altına koyup kremi elime sıktığımda deliğine doğru ilerletmemle elimi durdurdu.

"Çok soğuk babacık"

"Sürmezsek canın yanar güzelim"

Susup izin verdiğinde hızlıca sürerek ovdum, pudrasını döküp bezini kapattıktan sonra fırfırlı çoraplarla isteği üzerine elbisesini giydirdim. Kucağıma alıp aşağıya indiğimizde yeni aldığım meyveli tahıllı mamayı yaparak yedirmeye başladım. Yedikten sonra suyunu içerken bende yemeğimi yedim, bulaşıkları yerleştirdiğimde durmuş beni izliyordu.

"Pişt dünyaya dön"

"Efendim babacığım"

"İyi misin güzelim?"

"Sadece seni çook seviyorum babacık"

"Bende seni seviyorum"

"Özür dilerim babacık, Taehyung isteyerek yapmadı altına"

Onun bu kendinden 3. Şahıs gibi bahsetmesine gülerek kucağıma aldım ve salona götürdüm.

"Dediğim gibi senin suçun değildi güzelim, özür dileme. Benim geceden seni bezlemem lazımdı"

"Suçlu değilsin babacık tutabilirdim ama yapamadım"

"Anlamamış olmalısın alıştın güzelim, bugün seni Yeontan'a götüreyim mi?"

"Evet evet özledim bebeğimi"

Hug Me DaddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin