8

12K 564 473
                                    

Hiii babyss


Yorumlarınızı unutmayınız


Hadi başlayalımm

Taehyung'tan


3 gün, 3 gündür Jungkook'la sevgiliydik ama bana hala aynı davranıyordu. Ben korkuyordum aslında değişeceğinden ya da değişmemi isteyeceğinden ama olmamıştı. Biz hala aynıydık ve ben daha da mutluydum çünkü babacığım tamamen benimdi. Clara'nın dediği gibi başkasını değil beni seviyordu.


"Babacıkk"


"Efendim güzelim?"


"Susadımm"


Biberonu ağzıma uzattığında içerek kıkırdadım. Çişim vardı aslında artık beze baya alışmıştım hatta farketmeden yapıyordum. Yaptıktan sonra rahatsızlıkla yerimde kıpırdandığımda bezime dokunarak kucağına aldı.


"Benim güzel bebeğimin bezini değiştirmeyi unutursak ne olur?"


"Ne olur babacık?"


"Popon çok acır ve yara olur, o yüzden hemmen değiştirmeliyiz"


Odamda yatıyordum artık korkmuyordum, her yerde adamlar vardı çünkü. Havalar güzelleşmeye başlamıştı, Jungkook demişti ki yarın sabah bahçede durabilirmişiz. Beni masaya yatırıp ağzıma emziğimi vererek bezimi çıkardı, temizleyip yenisini taktığında hızlı hızlı emiyordum emziğimi. Popoma hafifçe vurdu oyuncu bir edayla.


"İyice yatmaya alıştın bakıyorum?"


"Hmhmm seviyorum babacık"


"Tüh bende diyordum ki şu yeni açılan zıpzıp parkına gidelim ama neyse. Yatmayı seviyorsun"


"Babacık istiyorum istiyorum lütfen"


"Clara ve Lucia geliyorlar şimdi"


"Evettt hepimiz gidelim. Şey"


"Hm?"


"Yetişkin alanına geçmek zorunda mıyım?"


"Evet bebeğim mecburen geçeceksin, orada çok insan olduğundan utanabilirsin"


Kafamı salladığımda güzel takımlarımı giydirdi ve çoraplarımı da.

Hug Me DaddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin