14

8K 417 398
                                    

Hiii nasılsınız?


Final yakındır btw

Hadi başlayalımm

Jungkook'tan


Eve gelmiştik 4 günün sonunda. Artık tamamen iyi hissetsem de annem ve Taehyung beni koltuktan kaldırmıyorlardı ama ben bebeğimi kucağıma alıp süt hazırlamayı özlemiştim? Birde dudaklarını öpmeyi, ince belini okşama- siktir kendime gelmeliyim sanırım? Ama bu imkansız gibiydi. Altındaki pileli pembe etek ve crop takımıyla önümde eğilmiş boyama yapıyordu çünkü. Annem arkadaşının yanına gitmişti ve ben sanırım bundan faydalanacaktım?


"Ahh tanrım"


"Eyvah Kookie canın mı yanıyor?"


"Evet biraz"


Hemen önüme geldi.


"Ne neres-ahh yaaaa"


Kucağıma çektiğimde debelenip duruyordu.


"Uslu dur yaramaz bebecik"


"Hıh durdum"


"Sana çok güzel bir ceza vereceğim iyileştikten sonra. Hiç uslu durmuyorsun"


"Ama ama babacığım sadece boyama yapıyordum ki, ne yaptım?"


Bazen kendime lanet okuyordum onun masumluğu aksine beynimde değişik pozisyonlar geçerken ama emindim ki daha fazla babacık diye inlerdi her pozisyonda.


"Kokunu özledim, tenini özledim kaçma benden artık iyiyim ben"


"Bende senin duduşlarını öpmeyi özledim. Öper misin babacığım?"


Dudaklarımızı birleştirdiğimde elleri göğsümü turluyordu. Tapıyordu ne yapabilirim?


"Babacık"


Diyeceği şeyi biliyordum, Tae sıcak hissediyor?


"Efendim güzelim?"


"Tae birazcıcık sıcak hissediyor"


Nereden de biliyordum ama, öpmem bile erekte olmasına yetiyordu.


"Hmm Tae'nin deliği babacığını mı istiyor yoksa?"


Hug Me DaddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin