15

7.7K 389 428
                                    

Yine bennn? Başka kim olacak aq tabikide bendeki de mallık ha zjsmnzmsms


Sizce nasıl ilerliyoruz?


Hadi başlayalımm.

Jungkook'tan


"Taehyung uslu dur hayır dedim sana?"


"Ama ama Kookie lütfen hadii"


"Hayır gidemezsin"


"Offf ya banane ki kıskanma hemencecik gitmek istiyorum"


Dudaklarını büzmüş konuşurken annem sırtıma geçirdi bir tane.


"Üzmesene çocuğumu!"


"Anne hayır içtiğinde kendini kaybediyor?"


"Ama ama sende yanımda olacaksın ki hem birşey olmaz bak Clara bekliyor bizi evde hadi lütfen lütfenn"


"Tamam tamam yaramaz bebek seni"


"Yaramaz mıyım ben teyze?"


"Değilsin oğlum benim oğlum çok salak"


Off dayanışma yapıyorlar birde be? Yaklaşık 15 gündür annem bizde kalıyordu. Dikişlerimi aldıralı olmuştu ama neymiş Taehyung için kalıyormuş çünkü o çok güzelmiş peh benim bebeğim güzel olur tabii?

"Kookie salak değil ki o çook zeki her şeyi biliyor. Bazen ben bilmediklerimi ona soruyorum"

Evet mesela rimming gibi... At aklından Jeon at at... Hoş bugün birşeyler almıştım aslında denemek için ama annemin gitmesini bekleyecektim sanırım. Tabii dayanabilirsem?

"Benim güzel bebeğim gel buraya"

"Geldim hemencecikk"

Kucağıma oturmasını beklemesem de kendini aşmış ve utanmayı en aza indirmişti artık. İsteklerini bazen söylüyordu mesela tabii gelip sütünü istiyorum demesi... Tanrım aklımı koru onun yüzünden bağımlı olacağım ama hayır diyemeyecek kadar muhtacım dokunuşlarına...

"Hadi giyinelim de gidelim o zaman hm?"

"Teşekkürler"

Yanaklarımı öptüğünde annem ikimize de sarılıp öperek ayaklandı.

"Gidiyorum artık. Hem evimi özledim hem de hergün tanrım her gün sesinizi duymak istemiyorum?"


Bahsettiği şey benim ve Tae'nin yaptığı ufak ağız işlerinin sesleriydi. Hassas olduğu için yüksek sesle inleyip duruyordu...

Hug Me DaddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin