Eva
"H-hayır ! Hayır olmaz dokunma b-bana."
Elleri üzerimde gezinen kolya üzerimdeki elbisenin fermuarını arıyordu. Çok soğuk bir çift el sırtımda omuzlarımdan aşağıya kaydıktan sonra ellerinin biri saçımı ensemin kökünden sertçe kavradı ve geriye çekti.
"Ah !"
Boynum çok acıyordu saç köklerim sanki derim yırtılırcasına gergin ve ellerim Kolyanın ensemi kavrayan elini tırmalıyor canını yakmaya calısıyordum.
Kalp atışlarımı ve kanımın vucudumda yayılısını duyabılıyorum.
Gözlerim faltaşı gibi açık ayaklarım yatağın çarşaflarına dolanmış, kırık olan topuğum çarşafı tiz bir ses ile yırtıyordu.
" Elbiseyi omuzlarından kaydır."
Kolya saçımı çekerken , bir eli omzumdaki kumaşı çekiştirdi, canım yanıyordu, tenimi keiyordu işlemeli kumaş, sivri boncuklar ve tiz yırtılma sesi.
Viktor eğleniyordu , yavaş yavaş tadını cıkarıyordu , beni gözleriyle soyması ona yetmemişti belli ki.
Elleri pantolonunun düğmesini iliğinden çıkardı .
"Viktor ! Yapma.. Lütfen Yapma bunu bana !"
Kolya gırtlağından gelen o sabırsız tavırlı sesi ile komaşı yırttı ve soğuk havanın tenimi buz gibi örttüğünü hissediyordum.
Geri kalan sırtımı örten kısmıda çığlıklarıma ve hıçkırıklarıma aldırıs etmeyerek açtı..
Savunmasızlık çaresizlik.
İlk defa yaşadığım tek karşı cins ile yatak paylaşımı bu kadar tiksinç olabilecekti demek ki.Hep somon rengi ve uçuk pembe güller ile süslenmiş gelin buketi ve uzun kuyruklu gelinliğimi hayal ettim, beyaz renk duvağım somon rengi minik işlemeler ile bezeli yerlere dek uzun sürünen kuyruğum. Yanımda elimi tutan ve gözlerimin içine bakan bir adam. Benden uzun ancak elleri nasırlar ve kesiklerle dolu olmayan bir çift pürüzsüz el. Silah ve metal ile aroması kan ile kokmayan bir parfüm.
Kalp eriten bir çift şekatli gözler kalbimi firar edecek gibi heyecanlandıran o uzun boylu hayali damadı..
Viktor bir yandan içkisini hızlıca içerken, diğer eli oturduğu sandalyenin oymalı beyaz tahtasını kavrıyordu.
Çıplaklık, şiddet,korku, seks.
Herşey bu tiiyatro sahnesindeydi.
Ama ben gerçektim.
Kolyanın sudyenimin askısını koparması ile gözlerimi kapattım ve derin keskin iç çekişini dinledim Viktorun. Heyecan ve beğeni , arzu havayı doldurdu tüm sıcaklığıyla.
Onu istemiyordum, garip bir his beni atak halinde panik halinde ve korku ile istekli hale gelen vucudum beni irkiltiyordu.
Tıpkı savaş halinde ve içinde olan askerlerin sürekli ereksiyonu olması gibi. Garip ve tezat.
Başımı eğip gözlerimi sımsıkı kapattım. Akan gözyaşlarım göğüs ucuma doğru seyahet etti ve sıcaklığı ile tenimi yaktı.
" Sudyeni tamamen çıkar Kolya"
Artık tepki verecek kuvvetim yoktu.
Kolya Sudyenimi bir sert hareket ile yırtıp kollarımı cekıstırerek kabaca cıkardı.
" V-viktor. Onun bana dokunmasına izin verme"
Sesim çığlıklarımdan kısılmıştı. Bir erkek ile yalnız kalmaktan daha korkutucuydu bu. Tenim ateş gibi yanıyordu, gözler beni izliyordu . Hepsi soğuk ve soluk tonlarda ve ölü içleri boş, hayati değerlerini yitirmiş hayvanlar gibi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satılık Hayatlar ( Devam )
ChickLitViktor Stanislav. Adının telaffuz edilmesi dahi iri cüsseli dolgun cüzdanlı adamların boynunu önüne eğmesi demekti. Pis işerin ve kanlı , karanlık dünyanın Papa'sı, imparatoru, Çar'ı. İstediğine ulaşabilmek için Anton Romanov'un da boyun eğmesini be...