Kar

4 1 0
                                    

14 Şubat 2021

Bugün kar yağdı, hani şu haftalardır yağsın diye bahçeye kar duasına çıktığımız kar. Hani senin kadar beyaz ve masum olan kar, hep sana benzeyen kar. 

Bütün gece oturdum yine Gülnihal, karı bekledim galiba yada uyumak istemedi canım bilmiyorum. Tanıyorum seni; sorarsın sen o yüzden sen sormadan ben söyleyeyim, seni düşündüm bütün gece. Gecenin her bir saatinde, her bir dakikasında, her bir saniyesinde seni düşündüm. Seni düşündüm ve pişmanlık duydum. Seni düşündüm ve acı çektim. Seni düşündüm ve içimden saatlerce özür diledim sana. Özür diledim seni sevdiğim için.

İnanabiliyor musun Gülnihal, dışarda o kadar erkek varken sana aşık olduğuma inanabiliyor musun? Ben de inanamıyorum senin gibi. Biliyorum nefret edeceksin benden  bu yüzden söylemeyeceğim asla sana seni sevdiğimi. Çünkü ben buna dayanamam Gülnihal, benden nefret etmene dayanamam. 

Bugün sevgililer günü. Senin hiç sevmediğin gün. Birbirimizi asla sevemeyeceğimiz gün. Ama aynı zamanda doğum günün. Tanrının seni bana gönderdiği gün. Yıllar geçse bile asla unutmayacağım gün, unutamayacağım gün. Sırf bu yüzden söylemeyeceğim sana. Sevmiyorsun sen aşkı, sevmiyorsun sevgiyi ve eminim doğum günün olmasaydı bugünü de sevmezdin Gülnihal. Söylemeyeceğim sana seni sevdiğimi çünkü söylersem nefret edersin yine benden, tiksinirsin yine benden. Daha önce bıraktığın gibi bırakırsın beni. Nerden mi biliyorum? Biliyorum çünkü eşcinsel olduğum için bana hala soğuk davranıyorsun. Biliyorum çünkü her fırsatta benden ne kadar tiksindiğini söylüyorsun. Biliyorum çünkü daha önce de yaptın, sırf "O" olamadığım için benden uzaklaştım. Biliyorum çünkü sen de biliyorsun sebebini. Sen de biliyorsun benden neden bu kadar çok nefret ettiğini...

Umarım kar gibi beyaz olsan da bir gün eriyip beni bırakmazsın.

İlk Aşkıma Sevgilerle, Sude

Sen benim karımsın çünkü ne zaman seni sevmek için tutsam elini beni terk ederek eriyip gidiyorsun avuçlarımın arasında.

Kar, Güneş ve AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin