Wtf we talking about?

244 24 2
                                    

YN:(Medyadaki semeye oluyomusum 🤤)

"ULAN OSAMU! AÇ LAN ŞU KAPIYI!"

Gece gece odasından gelen sesler Osamu'yu rahatsız etmişti. Kardeşi bağıra bağıra bir şeyler diyordu ama genç denilenleri algılayamıyordu.

Kapıyı açmak için ayaklandı ve açtığı gibi bir adet Atsumu'yu üstünde buldu.

"Noluyor be gece gece? Tövbeestafurllah."

"Bu editler ne lan böyle?!"

Kardeşi, Osamu'nun gözüne soka soka akşam üstü Suna ile karşılaştığı videoları izletiyordu.

"Lan böyle bir şey oldu, hem de bugün? Ve benim haberim yok?! Şimdi siktim seni Osamu!"

Sonrası ise... dayak yiyen bir Osamu'dan başka bir şey değil...

.
.
.

Osamu kalkıp mutfağa doğru ilerlediğinde yemek yapan Oikawa ile karşılaştı. Oldukça şaşırmıştı çünkü Oikawa yemek yapmaktan ve yemekten pek hoşlanmazdı. Öyle ki, çok fazla yediğini düşündüğü zaman anında kendisini klozetin önüne atardı. Bu geçmişten gelen ufak bir tramvanın sonucuydu. Arkadaşları ne kadar uğraştılarsa boştu.

Dün Atsumu'nun odasına gelip üzerine atlaması, bir güzel dövülmesi ve sarışının hiçbir şey olamamış gibi uyumaya gitmesi geldi aklına.

"Ben bu Atsumu'nun yedi ceddini si- seveyim ya."

Oikawa arkasını döndü.

"Sana da günaydın Osamu."

Gri saçlı genç tezgaha doğru ilerledi.

"Eee ne var menümüzde?"

"Baban."

O sırada mutfağa giren Atsumu yorgunca cevap vermişti. Cidden şu an sedece 10 gün aralıksız uyumak istiyordu üstündeki bu yorgunluğu atmak için.

"Ha ha gül gül öldüm Atsumu."

Mavi-gri gözlü çocuk göz devirerek salona ilerledi ve netflixten hımym açtı.

"Zevksiz, friends varken hımym izlenir mi?"

Osamu öldürücü bakışlarla ikizine döndü. Hımym ve friends atışmalarını yeniden açmıştı.

"Kes sesini Atsumu. Kan çıkar."

"Çıkartsana."

Grili dudaklarını yalayarak ayağa kalktı.

"Çıkartayım, zevkle."

Bu sefer dövülen taraf Atsumu olmuştu.

.
.
.

"Sevdim seni bir gül gibi, soldun sende diğerleri gibi."

"Uiyyyy"

Salonda oturmuş özlü söz yarışması yapan beş kişi vardı. Atsumu, Osamu, Oikawa, Hinata ve Kenma...

"Bak dinle dinle. Aşk kış lastiği gibidir, yaz gelince devri kapanır."

Atsumu'nun söylediğiyle gruptan saçma sapan şaşkınlık nidaları yükselmişti.

"Bu baya iyiydi bu arada."

Oikawa'nın onaylayıcı cümlesi ile Atsumu sırıtmıştı. Bayılıyordu egosunun pohpohlanmasına.

"Hadi bir tane de benden! Bir başkası benim açtırdığım çiçekleri soldurduğunda, baharı getirip sonbaharın olacağım."

Kenma'dan gelen cümleyle grup şaşkınlıkla birbirbirine bakmıştı.

"Oha."

Hinata sözü aşırı beğenmişti. Hemen telefonunun notlar kısmına not aldı.

"Hadi bir tane de ben söyleyeyi-"

Osamu'nun sözü, telefonunun çalınmasıyla yarıda kesilmişti.

Arayan Suna'ydı.

/\/

Arakadaslar neler oluyorr!??

Yazar-chan biraz kaos istedigi icin gecis bölümü gibi bisey oldu bu ama olsun

bu aralar hic bolum yazasim gelmiyooo taslak biriktirmedim cok fazla ozur dilerim

lutfen oy ve yorum yapar mısınız? bu kitap bu kadar düşük vote almayı hak etmiyor bence 😔

lutfen oy ve yorum yapar mısınız? bu kitap bu kadar düşük vote almayı hak etmiyor bence 😔

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-

Osamu's first kiss // SunaOsaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin