"Parka gidecektik biz"
"Bizde istersen beraber gide biliriz"
"Olur"dedim ve kardeşiyle yanımıza geldi ve yolda ilerledik.
"Kardeşinin adı ney""Skylynn"
"Çok tatlı"
"Teşekkür ederiz"dedi ve yere eğildi.
"Bak Sky. "Bana döndü.
"Kardesinin adı neydi.""Emre"
"Bak bu Emre. Başek ablanın kardeşi. " tekrar bana döndü.
"Doğru mu söyledim"
"Evet"dedim ve güldü.
"İngilizce biliyor mu"
"Öyle tam bilmiyor ama yani kuraa gidiyordu."
"Anlaşmaları zor olacak" dedi ve o sırada Emre ve Sky kaynaşmışlardı. Beraber yürüyorlardı.
"Bence anlaştılar bile"dedim ve gülümseyip yürümeye devam ettik.
Parka geldiğimizde Emre ve Sky salıncaklara koştular. Bizde banka oturduk.
"Reşat için üzgünüm"
"Sorun değil. Seni korumak istediği açıkça belli"
"Evet fazla korumacı"
"Ne zamandır beraber kalıyorsunuz"
"Çocukluktan beri arkadaşız. Bizde kalmaya başlayalı beş yıl oldu"
"Kız arkadaşı falan var mıydı."
"Yoktu. Zaten pek arkadaşıda yoktu. Benim arkadaşlarımlada arada takılırdı. Kız arkadaşı Deniz vardı. Onunlada ayrıldı."
"Neden... Ben soruyorum ama rahatsız olmuyorsun değilmi"
"Hayır. Sorun değil... Reşat ve Deniz birbirlerini seviyordular. Deniz yıllarcaonu seviyordu. Ama söyleyemiyordu. Bir gün şişe çevirmece bahanesiyle ona söyletmiştim. Reşat bunu öğrendimi işte sonradan çıkmaya başladılar. Geçen hafta Reşat onu sevmediğini söyledi. Deniz çok üzülmüştü. Sonrada konuşmadılar"
"Arkadaşın adına üzüldüm"
"Bende. Reşat onu seviyor ama neden böyle bir şey dediğini bilmiyordum. Deniz'i buraya çağırdım.
oda burda kalacak. Sonra onaları barıştırmaya çalışıcam. Deniz yarın burda olacak""Çok iyi birisin... Çok ta güzelsin"
"Tesekkür ederim" dedim ve ona döndüm. Gülümseyerek bana bakıyordu.
"Yarın seni bizim çocuklarla tanıştırmak isterim. Tabi arkadaşın izin verirse. Hatta o da gelsin"
"Sorarım" dedim ve Emreye baktım. Salıncakta yoktu.
"Emre nerde""Merak etme orda oynuyorlar"dedi ve nefesimi dışarı verdim. Emre koşarak yanıma geldi.
"Abla o kızın adı ney"
"Sky ablacım"
"Çok güzel dimi"
"Evet çok güzel"dedim ve güldüm. Kucağımdan indi ve kosarak tekrar Sky'ın yanına gitti.
"Ne dedi" diye sordu Nash.
"Kardeşinin çok güzel olduğunu söyledi"dedim ve oda benin gibi güldü.
Bir süre sonra gitneye karar verdik.
"Emre hadi gidiyoruz" dedim ve ikisi koşarak yanımıza geldiler. Sky Nash'ın kulağına bir şeyler söylemeye başladı. Söyledikten sonra Nash bana döndü.